pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5909,thesis,"PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU","Matković, Hrvoje",,,,,,,, efos:4887,dissertation,"MENADŽMENT KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI NAUTIČKOG TURIZMA","Nujić, Lidija",,,,,,,, efos:5770,thesis,"BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI","Šerić, Marta",,,,,,,, efos:5863,thesis,"Povijesni razvoj e-trgovine","Grbavac, Antun",,,,,,,, efos:5604,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU","Ivezić, Ivana",,,,,,,, efos:5682,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI","Mrđenović, Miroslav",,,,,,,, efos:5857,thesis,"UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Drobac, Vanesa",,,,,,,, efos:5501,thesis,"VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA","Brajnović, Tena",,,,,,,, efos:5638,thesis,"ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE","Lolić, Stribor",,,,,,,, efos:5585,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Grgić, Matej",,,,,,,, efos:5570,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI","Galić, Ljerka",,,,,,,, efos:5526,thesis,"OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Pakšec, Dora",,,,,,,, efos:5879,thesis,"PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA","Kovačević, Patricia",,,,,,,, efos:5728,thesis,"PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA","Poplašen, Ivana",,,,,,,, efos:5827,thesis,"UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA","Vovk, Vanja",,,,,,,, efos:5483,thesis,"UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Bartolović, Katarina",,,,,,,, efos:5660,thesis,"VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE","Matić, Stjepan",,,,,,,, efos:5875,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA","Riedl, Emma",,,,,,,, efos:5535,thesis,"KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA","Ćosić, Ilija",,,,,,,, efos:5566,thesis,"NATIVNO OGLAŠAVANJE","Suver, Luna",,,,,,,, efos:5486,thesis,"OGLAŠAVANJE NA GOOGLE KARTAMA","Bijelić, Dunja",,,,,,,, efos:5737,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA","Rašić, Ivona",,,,,,,, efos:5478,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y","Bagudić, Anamarija",,,,,,,, efos:5798,thesis,"UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI","Vakanjac, Svetlana",,,,,,,, efos:5745,thesis,"ALTERNATIVNI OBLICI OGLAŠAVANJA","Rusek, Marijana",,,,,,,, efos:5802,thesis,"KORISNIČKI GENERIRAN SADRŽAJ NA DRUŠTVENOJ MREŽI TIKTOK","Šimek, Valentina",,,,,,,, efos:5664,thesis,"KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU","Mekić, Martina",,,,,,,, efos:5534,thesis,"OGLAŠAVANJE NA SPORTSKIM DOGAĐANJIMA","Ćorluka, Josip",,,,,,,, efos:5747,thesis,"PRILAGOĐENO OGLAŠAVANJE POMOĆU GOOGLE ADS PLATFORME","Sabo, Josipa",,,,,,,, efos:5594,thesis,"REMARKETING KAMPANJE","Hrehorović, Ana",,,,,,,, efos:5581,thesis,"ULOGA UTJECAJNIKA U OGLAŠAVANJU","Grbeš, Petra",,,,,,,, efos:5823,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA","Vilk, Anja",,,,,,,, efos:5513,thesis,"E-trgovina u Hrvatskoj","Cah, Domagoj",,,,,,,, efos:5619,thesis,"LANDING STRANICA U SLUŽBI OGLAŠAVANJA","Kolar, Leonardo",,,,,,,, efos:5565,thesis,"MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI","Filipović, Antonio",,,,,,,, efos:5528,thesis,"PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Čorić, Patricia",,,,,,,, efos:5598,thesis,"TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA","Ištuk, Ana",,,,,,,, efos:5825,thesis,"Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti","Vizentaner, Domagoj",,,,,,,, efos:5881,thesis,"Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija","Tutenov, Anita",,,,,,,, efos:5738,thesis,"UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Repić, Ema",,,,,,,, efos:5450,thesis,"PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA","Garvanović, Jasna",,,,,,,, efos:5432,thesis,"KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z","Šuker, Paula",,,,,,,, efos:5435,thesis,"Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda","Zvonarić, Dario",,,,,,,, efos:5411,thesis,"PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA","Džunja, Tomislav",,,,,,,, efos:5119,thesis,"ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA","Burušić Barčan, Ivana",,,,,,,, efos:4930,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA","Vlahović, Martina",,,,,,,, efos:4875,dissertation,"POSLOVNI MODELI U KREATIVNOJ INDUSTRIJI DIGITALNIH VIZUALNIH SADRŽAJA","Kalazić, Zorislav",,,,,,,, efos:5136,thesis,"Marketing u turizmu na OPG-ovima","Livaja, Barbara",,,,,,,, efos:5182,thesis,"MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE","Kordić, Marina",,,,,,,, efos:5262,thesis,"MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU","Mihalj, Petar",,,,,,,, efos:5228,thesis,"MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA","Münz Filipović, Lea",,,,,,,, efos:5075,thesis,"MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU","Jurić, Marija",,,,,,,, efos:4969,thesis,"PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA","Čuić, Dino",,,,,,,, efos:5304,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Stanković, Marino",,,,,,,, efos:5166,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM","Majstrović, Lucija",,,,,,,, efos:5115,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU","Kujavić, Filip",,,,,,,, efos:5398,thesis,"UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA","Zušćak, Domagoj",,,,,,,, efos:5357,thesis,"UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO","Tomas, Luka",,,,,,,, efos:5154,thesis,"UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE","Živković, Lucija",,,,,,,, efos:4890,thesis,"ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA","Renka, Alen",,,,,,,, efos:4892,thesis,"ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Šarčević, Ana",,,,,,,, efos:5009,thesis,"IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA","Glibo, Kristina",,,,,,,, efos:5181,thesis,"MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA","Orkić, Marijana",,,,,,,, efos:5176,thesis,"ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU","Marić, Roberta",,,,,,,, efos:4926,thesis,"KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE","Barić, Maja",,,,,,,, efos:5367,thesis,"MARKETING PLAN TURISTIČKIH USLUGA BARANJE","Čolaković, Vanesa",,,,,,,, efos:5223,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU","Cimbal, Mirjana",,,,,,,, efos:5065,thesis,"Primjena zelenog marketinga","Jozić, Ivona",,,,,,,, efos:4946,thesis,"ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE","Biljalov, Vanja",,,,,,,, efos:5259,thesis,"UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA","Barun, Lucija",,,,,,,, efos:5215,thesis,"OGLAŠAVANJE TRADICIJSKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA","Milas, Marko",,,,,,,, efos:5184,thesis,"ISTRAŽIVANJE I SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE","Grgurić, Mario",,,,,,,, efos:5039,thesis,"PREGLED FORMATA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA","Ivanković, Luka",,,,,,,, efos:5171,thesis,"UČINKOVITOST PRISTUPA PERSONALIZIRANOG DIGITALNOG OGLAŠAVANJA","Kranjčec, Marcela",,,,,,,, efos:4988,thesis,"PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH KUPACA","Oreč, Ema",,,,,,,, efos:5325,thesis,"UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA","Šlafhauzer, Kristina",,,,,,,, efos:5180,thesis,"VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA","Klen, Marija",,,,,,,, efos:5358,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE","Tomašević, Antonija",,,,,,,, efos:5113,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA","Küfner, Karla",,,,,,,, efos:5114,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA","Küfner, Karla",,,,,,,, efos:5197,thesis,"TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA","Rupčić, Mateja",,,,,,,, efos:5393,thesis,"ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU","Zebec, Antun",,,,,,,, efos:5168,thesis,"ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI","Mandić, Sanja",,,,,,,, efos:5251,thesis,"OGLAŠAVANJE PUTEM KORISNIČKI GENERIRANOG SADRŽAJA","Peić, Petra",,,,,,,, efos:4990,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU","Ercegovac, Nikolina",,,,,,,, efos:5399,thesis,"ZAŠTITA POTROŠAČA","Zvekić, Marija",,,,,,,, efos:4889,thesis,"IZAZOVI VOĐENJA BLOGA NAMIJENJENOG KOMERCIJALNOJ UPOTREBI","Alagić, Marko",,,,,,,, efos:5312,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Stojanović, Dario",,,,,,,, efos:5222,thesis,"UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM","Mlinarević, Franka",,,,,,,, efos:5088,thesis,"UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA","Kelčić, Andrea",,,,,,,, efos:5141,thesis,"ORGANIZACIJA I PROVEDBA MARKETINGA AUTOHTONIH PROIZVODA","Včelik, Lovro",,,,,,,, pfos:3017,dissertation,"Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova","Živoder, Dubravka",,,,,,,, efos:4871,thesis,"IZGRADNJA STRATEŠKIH VOĐA U VOJNOJ ORGANIZACIJI","Trošelj, Franjo",,,,,,,, efos:4999,thesis,"OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE","Budić, Gabrijela",,,,,,,, efos:5030,thesis,"POZICIONIRANJE USLUGA NA TRŽIŠTU","Liović, Iva",,,,,,,, efos:4571,thesis,"MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU","Posavec, Roberto",,,,,,,, efos:4252,thesis,"DIGITALNA TRANSFORMACIJA NA PRIMJERU PRUŽANJA JAVNIH USLUGA","Pandža, Katarina",,,,,,,, efos:3645,thesis,"Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije","Roknić, Maja",,,,,,,, efos:3642,thesis,"Primjena marketinga trgovine u distribuciji mineralnih gnojiva","Grubić, Zoran",,,,,,,, efos:4254,thesis,"UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU","Vukušić, Mario",,,,,,,, efos:4220,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Rončević, Marija",,,,,,,, efos:4559,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU","Pavlović, Domagoj",,,,,,,, efos:4568,thesis,"KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE","Šimić, Josipa",,,,,,,, efos:4562,thesis,"UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Lozančić, Tena",,,,,,,, efos:4259,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Nekić, Toni",,,,,,,, efos:4570,thesis,"Modeli praćenja kvalitete usluga","Miličević, Mirta",,,,,,,, efos:4544,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Radoš, Maja",,,,,,,, efos:4536,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Miličević, Matija",,,,,,,, efos:4554,thesis,"ONLINE PR","Kokorić, Dražen",,,,,,,, efos:4553,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju","Živković, Antonio",,,,,,,, efos:4558,thesis,"PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA","Bilić, Ana",,,,,,,, efos:4538,thesis,"TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU","Mazur, Mihaela",,,,,,,, efos:4548,thesis,"VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA","Vulić, Tajana",,,,,,,, efos:4532,thesis,"MARKETING U AGROTURIZMU","Gujčić, Stjepko",,,,,,,, efos:4507,thesis,"Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z","Kovač, Matea",,,,,,,, efos:4650,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU","Devčić, Matej",,,,,,,, efos:4503,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA","Golub, Mirna",,,,,,,, efos:4511,thesis,"POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA","Naglav, Ozren",,,,,,,, efos:4517,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA","Nađ, Karmen",,,,,,,, efos:4502,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE","Antunović, Marko",,,,,,,, efos:4564,thesis,"STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA","Crnjac Ilić, Matea",,,,,,,, efos:4518,thesis,"TRENDOVI E-TRGOVINE","Deak, Matej",,,,,,,, efos:4505,thesis,"TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU","Marković, Ena",,,,,,,, efos:4510,thesis,"ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE","Barbarić, Dinko",,,,,,,, efos:4520,thesis,"VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU","Grgić, Božidar",,,,,,,, efos:4500,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Kršić, Mario",,,,,,,, efos:4573,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU","Rupić, Dino",,,,,,,, efos:4448,thesis,"UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA","Kučera, Tony",,,,,,,, efos:4435,thesis,"ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI","Štajcer, Sara",,,,,,,, efos:4397,thesis,"ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Vareševac, Mateja",,,,,,,, efos:4389,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI","Bubalo, Filip",,,,,,,, efos:4410,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO","Ćosić, Barbara",,,,,,,, efos:4411,thesis,"Economic potentials of smart cities","Peić, Klara",,,,,,,, efos:4396,thesis,"INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE","Matković, Matea",,,,,,,, efos:4403,thesis,"NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA","Mikić, Doris",,,,,,,, efos:4401,thesis,"OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU","Stjepanović, Matea",,,,,,,, efos:4663,thesis,"REMARKETING OGLAŠAVANJE","Vovk, Vanja",,,,,,,, efos:4404,thesis,"UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA","Tomičić, Ivna",,,,,,,, efos:4408,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda","Spudić, Josipa",,,,,,,, efos:4378,thesis,"Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača","Pintar, Michaela",,,,,,,, efos:4374,thesis,"ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA","Kakša, Dejan",,,,,,,, efos:4373,thesis,"INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU","Dugandžić, Katarina",,,,,,,, efos:4377,thesis,"KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE","Ognjenčić, Ivana",,,,,,,, efos:4339,thesis,"INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:4338,thesis,"Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija","Stojšić, Ana",,,,,,,, efos:4336,thesis,"SUSTAV POTPORE U PLANIRANJU PAMETNIH GRADOVA","Vidaković, Tihana",,,,,,,, efos:4332,thesis,"ZAŠTITA POTROŠAČA","Andrišić, Dasen",,,,,,,, efos:4328,thesis,"NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU","Lasić, Luka",,,,,,,, efos:4323,thesis,"UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Škara, Vedrana",,,,,,,, efos:4256,thesis,"Marketing plan turističkih ponuda Baranje","Yousri, Jakob",,,,,,,, efos:4153,thesis,"Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije","Ljubičić, Kristina",,,,,,,, efos:4149,thesis,"Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu","Lalić, Marko",,,,,,,, efos:3969,dissertation,"PRAVNI ASPEKTI PONAŠANJA I ZAŠTITE TURISTA U ONLINE OKRUŽENJU","Baban Bulat, Marija",,,,,,,, efos:3711,thesis,"Novi izazovi oporezivanja u digitalnom gospodarstvu","Božičević, Marina",,,,,,,, efos:3475,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.","Benčić, Ivana",,,,,,,, efos:3908,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača","Andrić, Monika",,,,,,,, efos:3920,thesis,"Zaštita potrošača","Kresić, Antonio",,,,,,,, efos:3486,thesis,"Ekonomski potencijali pametnih gradova","Miloloža, Lucija",,,,,,,, efos:3508,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Raguž, Monika",,,,,,,, efos:3533,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Čerkez, Iva",,,,,,,, efos:3620,thesis,"Izrada mobilne aplikacije ""Studos"" za poslovni subjekt ""Ekonomski fakultet u Osijeku""","Bela, Luka",,,,,,,, efos:3538,thesis,"Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža","Rendulić, Sabina",,,,,,,, efos:3918,thesis,"Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19","Vuka, Marina",,,,,,,, efos:3640,thesis,"Mobilne internetske aplikacije u turizmu","Buljan, Anita",,,,,,,, efos:3623,thesis,"Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru","Tonković, Jona",,,,,,,, efos:3850,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Majetić, Andrea",,,,,,,, efos:3863,thesis,"Ponašanje industrijskih kupaca","Raguž, Antonija",,,,,,,, efos:3479,thesis,"Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja","Čabraja, Miriam",,,,,,,, efos:3529,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda","Kurtović, Matea",,,,,,,, efos:3909,thesis,"Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje","Đurić, Ivana",,,,,,,, efos:3912,thesis,"Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu","Ružić, Toni",,,,,,,, efos:3608,thesis,"Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji","Ripić, Ivan",,,,,,,, efos:3499,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Sokić, Iva",,,,,,,, efos:3450,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Brocić, Dejan",,,,,,,, efos:3990,thesis,"Landing stranica u službi oglašavanja","Münz Filipović, Lea",,,,,,,, efos:3628,thesis,"Marketinške aktivnosti za usluge u digitalnom okruženju","Ivić, Katarina",,,,,,,, efos:3847,thesis,"Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti","Sigur, Matea",,,,,,,, efos:3865,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Ravlić, Marija",,,,,,,, efos:3831,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Krstanović, Luka",,,,,,,, efos:3994,thesis,"Oglašavanje kroz korisnički generiran sadržaj","Živković, Lucija",,,,,,,, efos:4099,thesis,"Outstream video kao novi format oglašavanja","Lovrić, Lucija",,,,,,,, efos:3997,thesis,"Personalizirano oglašavanje","Majer, Luka",,,,,,,, efos:4014,thesis,"Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda","Grgić, Matej",,,,,,,, efos:3941,thesis,"Remarketing oglašavanje","Krištić, Ivo",,,,,,,, efos:4067,thesis,"Remarketing oglašavanje","Goluža, Tomislav",,,,,,,, efos:3580,thesis,"Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije","Kraljević, Borna",,,,,,,, efos:3630,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji","Katavić, Lana",,,,,,,, efos:3985,thesis,"Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka","Kovačević, Patricia",,,,,,,, efos:3583,thesis,"Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina","Katić, Martina",,,,,,,, efos:3514,thesis,"RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE","Biloš, Marina",,,,,,,, efos:3483,thesis,"Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda","Mikulandra, Sandra",,,,,,,, efos:3919,thesis,"Marketing plan turističkih usluga Baranje","Vukušić, Mia",,,,,,,, efos:3621,thesis,"Poticanje kreativnosti i inovacija u poslovnom sustavu","Jakobović, Petar",,,,,,,, efos:3525,thesis,"Primjena zelenog marketinga","Krivić, Hana",,,,,,,, efos:3618,thesis,"Utjecaj promocije na kupnju proizvoda","Grbačić, Ivona",,,,,,,, efos:3849,thesis,"Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu","Vejić, Nives",,,,,,,, efos:3560,thesis,"Analiza trendova mobilne trgovine","Veršić, Domagoj",,,,,,,, efos:3531,thesis,"Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji","Roso, Kristina",,,,,,,, efos:3637,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Ferić, Krešimir",,,,,,,, efos:3589,thesis,"Sigurnost MIS-a i računalni kriminal","Vitolić, Ines",,,,,,,, efos:3612,thesis,"Trendovi elektroničkog poslovanja","Meleš, Ivana",,,,,,,, efos:3541,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Lehpamer, Valentina",,,,,,,, efos:3333,dissertation,"STRATEGIJE UPRAVLJANJA I ŠIRENJA MARKE PROIZVODA U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI","Pucar, Marin",,,,,,,, efos:3895,thesis,"Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama","Hampshire, Tea",,,,,,,, efos:3915,thesis,"Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.","Krstić, Vladimira",,,,,,,, efos:3490,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Galić, Jelena",,,,,,,, efos:3562,thesis,"Pravni i etički aspekti e-trgovine","Mihaljević, Mihael",,,,,,,, efos:3468,thesis,"Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju","Marinić, Andrijana",,,,,,,, efos:3527,thesis,"Trendovi u video marketingu","Lefler, Vedran",,,,,,,, efos:3502,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta","Bušić, Karmen",,,,,,,, efos:3516,thesis,"Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva","Blatančić, Antonela",,,,,,,, efos:3543,thesis,"Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid","Sabolić, Maria",,,,,,,, efos:3837,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit","Radočaj, Manuela",,,,,,,, efos:3851,thesis,"Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača","Pajcur, Marina",,,,,,,, efos:3846,thesis,"Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja","Milinović, Klara",,,,,,,, efos:4007,thesis,"Nativno oglašavanje","Bureš, Marko",,,,,,,, efos:3577,thesis,"Baze podataka kao izvori podataka i informacija za menadžere","Kokolari, Maja",,,,,,,, efos:3485,thesis,"Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a","Jurić, Ivana",,,,,,,, efos:5444,book,"Cases in Internationalisation of Small and Medium Sized Enterprises","Oberman Peterka, Sunčica; Erceg, Aleksandar; Perić, Julija; Delić, Anamarija; Lehmann, Tine; Wohlgetmuth, Veit",,,,,,,, efos:5445,book,"Teaching Notes for Cases in Internationalisation of Small and Medium Sized Enterprises","Oberman Peterka, Sunčica; Erceg, Aleksandar; Perić, Julija; Delić, Anamarija; Lehmann, Tine; Wohlgemuth, Veit",,,,,,,, efos:3279,thesis,"E-marketing farmaceutskih proizvoda","Đurđic, Dijana",,,,,,,, efos:3095,thesis,"Elektronski mediji i e-učenje u Srednjoj školi Koprivnica","Stubičar, Sandra",,,,,,,, efos:3147,dissertation,"Upravljanje promjenama s ciljem stvaranja konkurentske prednosti u sektoru informacijskih i komunikacijskih tehnologija","Sataić, Ivana",,,,,,,, efos:2905,thesis,"Emocionalni brendovi","Čolakić, Suzana",,,,,,,, efos:2963,thesis,"Kupnja putem postupka javne nabave","Segedi, Tanja",,,,,,,, efos:2942,thesis,"Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem","Mesarić, Saša",,,,,,,, efos:2928,thesis,"Upravljanje podacima u eri Big Data","Bakač, Tomislav",,,,,,,, efos:2958,thesis,"Zaštita potrošača","Glavota, Ana",,,,,,,, efos:2890,thesis,"Ekološki proizvod - suvremeni cilj proizvođača i potrošača","Doko, Ines",,,,,,,, efos:2957,thesis,"Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva","Burjan, Đenđi",,,,,,,, efos:3693,thesis,"Više-kanalni marketing","Ivić, Ana",,,,,,,, efos:2978,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola","Mašić, Ivana",,,,,,,, efos:3652,thesis,"Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.","Franjić, Franka",,,,,,,, efos:2850,thesis,"Revizija informacijskog sustava","Badrov, Nina",,,,,,,, efos:2929,thesis,"Vodstvo i upravljanje konfliktima u organizaciji","Balić, Iva",,,,,,,, efos:3253,thesis,"Marketinški plan OseaDesign","Mijolović, Vjekoslav",,,,,,,, efos:3164,thesis,"Marketinški plan poduzeća INA d.d.","Kekez, Dino",,,,,,,, efos:3750,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Leventić, Ivana",,,,,,,, efos:3184,thesis,"Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima","Ščević, Jelena",,,,,,,, efos:2896,thesis,"Sociološki aspekti pranja novca - novi izazovi u računovodstvu i reviziji","Kordić, Nika",,,,,,,, efos:2932,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Džanko, Nikolina",,,,,,,, efos:2911,thesis,"Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana","Ateljević, Tino",,,,,,,, efos:2897,thesis,"Internetski informacijski prostor","Nikšić, Goran",,,,,,,, efos:2865,thesis,"Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju","Končarević, Mihael",,,,,,,, efos:3700,thesis,"Marketing u turizmu na OPG-ovima","Jančić, Mateja",,,,,,,, efos:3725,thesis,"Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta","Lelić, Antonija",,,,,,,, efos:3657,thesis,"Primjena zelenog marketinga","Bilandžić, Lucija",,,,,,,, efos:3722,thesis,"Utjecaj promocije na kupnju proizvoda","Meleš, Stjepan",,,,,,,, efos:2938,thesis,"Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Landeka, Kristijan",,,,,,,, efos:3207,thesis,"Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Landeka, Kristijan",,,,,,,, efos:3229,thesis,"Analiza marketinške kampanje","Filipović, Monika",,,,,,,, efos:3783,thesis,"Blokiranje oglasa","Kovačević, Lucija",,,,,,,, efos:3249,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Bermanec, Valentina",,,,,,,, efos:3225,thesis,"Internetsko oglašavanje","Mašić, Mihael",,,,,,,, efos:3651,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Grubeša, Dolores",,,,,,,, efos:3701,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Jasenko, Mateja",,,,,,,, efos:3681,thesis,"Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute","Pandžić, Marko",,,,,,,, efos:3182,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima","Matijević, Ivica",,,,,,,, efos:3703,thesis,"Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju","Kovačić, Ana",,,,,,,, efos:2838,thesis,"Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:2837,thesis,"Sustavi za upravljanje znanjem","Santi, Antonio",,,,,,,, efos:3215,thesis,"Trendovi e-trgovine","Pavlović, Marija",,,,,,,, efos:3702,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta","Katava, Tina Kristina",,,,,,,, efos:3172,thesis,"Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke","Filipović, Iva",,,,,,,, efos:3736,thesis,"Virtualna stvarnost","Marošević, Đurica",,,,,,,, efos:2834,thesis,"Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva","Živikić, Martina",,,,,,,, efos:2809,thesis,"Društvene mreže i digitalno poslovanje","Mišić, Marko",,,,,,,, efos:2808,thesis,"Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni","Blažević, Ivona",,,,,,,, efos:3746,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Radičević, Iva",,,,,,,, efos:3747,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Šilović, Ivan",,,,,,,, efos:3690,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Šarac, Aljoša",,,,,,,, efos:3754,thesis,"Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije","Đuzel, Ivona",,,,,,,, efos:3745,thesis,"Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija","Mikić, Iva",,,,,,,, efos:3761,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Fekete, Katarina",,,,,,,, efos:2783,thesis,"Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala","Šćulić, Matea",,,,,,,, efos:2777,thesis,"Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja","Gajić, Tena",,,,,,,, efos:3097,dissertation,"Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju","Deželjin, Renata",,,,,,,, efos:2758,thesis,"Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.","Bilić, Iva",,,,,,,, efos:3035,thesis,"Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja","Buljan, Tomislav",,,,,,,, efos:2983,thesis,"Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune","Skvorcov, Vanja",,,,,,,, efos:2746,thesis,"Distribucija i promocija mlijeka","Čolak, Ivan",,,,,,,, efos:2747,thesis,"Marketing usluga","Mautner, Filip",,,,,,,, efos:2921,dissertation,"Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju","Bienenfeld, Martina",,,,,,,, efos:2716,thesis,"Proširena stvarnost u marketingu.","Šokac, Ana",,,,,,,, efos:2670,thesis,"Alternativne metode marketinga s naglaskom na gerila marketing","Erić, Emil",,,,,,,, efos:2727,thesis,"Marketinška komunikacija državne uprave za zaštitu i spašavanje","Sočković, Ivica",,,,,,,, efos:2698,thesis,"Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa","Šarić, Eugen",,,,,,,, efos:2700,thesis,"Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa","Šarić, Eugen",,,,,,,, efos:2696,thesis,"Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)","Matić, Anamarija",,,,,,,, efos:2693,thesis,"Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)","Matić, Anamarija",,,,,,,, pfos:1664,dissertation,"Optimalno opremanje poljoprivrednih gospodarstava sredstvima poljoprivredne mehanizacije","Zimmer, Domagoj",,,,,,,, efos:2726,thesis,"Interkulturalna komunikacija u globalnom poslovnom svijetu","Kovačević, Goran",,,,,,,, efos:2673,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba","Šljivac, Mislav",,,,,,,, efos:2676,thesis,"Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.","Grozbek, Hrvoje",,,,,,,, efos:2692,thesis,"Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma","Reštarović, Pamela",,,,,,,, efos:2687,thesis,"Proizvođači i potrošači vina na primjeru proizvodnje vina u Vukovarsko-srijemskoj županiji.","Zidar, Mirjana",,,,,,,, efos:3170,thesis,"Upravljanje komercijalnim projektima","Roso Škrobonja, Nina",,,,,,,, efos:2630,thesis,"Organizacija i provedba zelenog marketinga","Lah, Helena",,,,,,,, efos:2629,thesis,"Ciljani Internet marketing pomoću Google Ads-a","Mijatović, Ivana",,,,,,,, efos:2733,dissertation,"Strateški pravci razvoja ljekarništva u Republici Hrvatskoj","Mihanović, Ante",,,,,,,, efos:3190,thesis,"Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva","Radoš, Ivan",,,,,,,, efos:2878,thesis,"Komunikacijska kompetencija kao preduvjet organizacijske uspješnosti","Benić, Monika",,,,,,,, efos:2638,thesis,"Strateške odrednice mobilnog poslovanja","Barbarić, Tomislav",,,,,,,, efos:2626,thesis,"Istraživanje tržišta u marketingu","Vukšić, Matija",,,,,,,, efos:2648,thesis,"Komunikacija zaposlenika u poduzeću kao temelj poslovne diferencijacije","Vidakušić, Tajana",,,,,,,, efos:2884,thesis,"Tržišni aspekti eko poljoprivrednih proizvoda","Stanić Pavošević, Jadranka",,,,,,,, efos:2511,thesis,"Utjecaj i primjena EU fondova na razvoj gospodarstva (osvrt na Republiku Hrvatsku).","Birovljević, Ozana",,,,,,,, efos:2490,thesis,"Alternativni oblici oglašavanja","Andrišić, Matko",,,,,,,, efos:2584,thesis,"Ekonomski rast Republike Poljske temeljen sredstvima regionalne politike Europske Unije","Sarić, Ana-Marija",,,,,,,, efos:2500,thesis,"Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja","Bjelobrk, Josipa",,,,,,,, efos:2536,thesis,"Komparativna analiza financijskih izvještaja Hrvatskih osiguravajućih društava","Hmura, Andreja",,,,,,,, efos:2607,thesis,"Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva","Šarić, Mario",,,,,,,, efos:2606,thesis,"Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju","Raspudić, Nives",,,,,,,, efos:2499,thesis,"Suvenir u funkciji brendiranja Hrvatske","Bogojević, Matej",,,,,,,, efos:2605,thesis,"Videooglašavanje putem Google Adwordsa na primjeru specijaliziranog medijskog portala","Puvača, Vladimir",,,,,,,, efos:2587,thesis,"Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije","Stipanović, Filip",,,,,,,, efos:2493,thesis,"Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing","Barišić, Josip",,,,,,,, efos:2491,thesis,"Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine","Antolović, Zrinka",,,,,,,, efos:2501,thesis,"Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing","Blažević, Martina",,,,,,,, efos:2597,thesis,"Emocionalni pogled na brend","Papić, Daniela",,,,,,,, efos:2539,thesis,"Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja","Jović, Emilija-Antonija",,,,,,,, efos:2556,thesis,"Komparacija plaća po gospodarskim djelatnostima u Republici Hrvatskoj","Kos, Stjepan",,,,,,,, efos:2616,thesis,"Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum","Šumiga, Daria",,,,,,,, efos:2559,thesis,"Plaća i materijalna prava zaposlenika na primjeru HŽ infrastrukture d.o.o.","Kvesić, Nikola",,,,,,,, efos:2603,thesis,"Postupci u sklapanju ugovora o osiguranju","Pohilj, Krešimir",,,,,,,, efos:2596,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u bankarskom sektoru","Milas, Mirko",,,,,,,, efos:2569,thesis,"Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka","Pandurić, Tin",,,,,,,, efos:2529,thesis,"Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga","Pavin, Zvonimir",,,,,,,, efos:2531,thesis,"Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga","Pavin, Zvonimir",,,,,,,, efos:2604,thesis,"HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu","Prozinger, Silvija",,,,,,,, efos:2372,thesis,"Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu","Popović, Tena",,,,,,,, efos:2423,thesis,"Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda","Božić, Marijana",,,,,,,, efos:2516,thesis,"Online promocija mjesta i događaja putem fotografije","Čuk, Mirela",,,,,,,, efos:2561,thesis,"Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom","Levanić, Monika",,,,,,,, efos:2504,thesis,"Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:2400,thesis,"Uloga CRM-a u poslovanju","Primožić, Marina",,,,,,,, efos:2284,thesis,"Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.","Ljevar, Boris",,,,,,,, efos:2379,thesis,"Održiva potrošnja u mlađoj populaciji","Barišić, Dinko",,,,,,,, efos:2381,thesis,"Poslovanje i marketinške aktivnosti osječkog Taxi-ja","Čepl, Suzana",,,,,,,, efos:2388,thesis,"Poslovanje i marketinške aktivnosti udruge slijepih Međimurske županije","Gašparić, Marina",,,,,,,, efos:2268,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram","Janić, Petra",,,,,,,, efos:2392,thesis,"Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji","Sendić, Kristina",,,,,,,, efos:2487,thesis,"Analiza tržišta osiguranja Republike Hrvatske","Aleksić, Antonio",,,,,,,, efos:2705,thesis,"Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine","Čubela, Kristina",,,,,,,, efos:2708,thesis,"Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine","Čubela, Kristina",,,,,,,, efos:2341,thesis,"Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta","Medved, Tomislav",,,,,,,, efos:2474,thesis,"Uloga proračunskog financiranja na razvoj nogometa u Osijeku","Suvajac, Marko",,,,,,,, efos:2334,thesis,"Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na industriju osiguranja","Jukić, Darko",,,,,,,, efos:2462,thesis,"Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju","Pintarić, Krešimir",,,,,,,, efos:2204,thesis,"Gerila marketing","Roso, Kristina",,,,,,,, efos:2202,thesis,"Kreativnost u oglašavanju","Radočaj, Manuela",,,,,,,, efos:2192,thesis,"Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji","Kursar, Vedran",,,,,,,, efos:2229,thesis,"Struktura kartičnog tržišta i platnoprometna infrastruktura u Hrvatskoj","Dundović, Ivana",,,,,,,, efos:2234,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije","Magdić Klaić, Kornelija",,,,,,,, efos:2166,thesis,"Analiza poslovanja OTP d.d. banke u razdoblju od 2015. do 2017. godine","Lončarević, Matea",,,,,,,, efos:2213,thesis,"Priprema i izrada projektnog prijedloga pri Europskom socijalnom fondu","Galić, Tomislav",,,,,,,, efos:2218,thesis,"EU projekti kao izvor financiranja- mit ili stvarnost?","Vargović, Ana",,,,,,,, efos:2211,thesis,"Metode prodaje u trgovini na malo","Dasović, Nikolina",,,,,,,, efos:2125,thesis,"Analiza kartičnog tržišta Hrvatske i Poljske u razdoblju od 2013. do 2016. godine","Malčić, Ana",,,,,,,, efos:2639,thesis,"Regionalna politika Europske Unije","Capjak, Katarina",,,,,,,, efos:2886,thesis,"Big Data i marketing 21. stoljeća","H. Arapović, Una",,,,,,,, efos:2054,thesis,"Kretanje strukture javnog duga u Republici Hrvatskoj i odabranim zemljama","Homen, Kristina",,,,,,,, efos:2046,thesis,"Uloga i značaj kreditnih rejting agencija u suvremenoj ekonomiji","Bašić, Ivana",,,,,,,, efos:2087,thesis,"Uloga i značaj sindikata na kompenzacije zaposlenika u zdravstvu.","Orešković, Kristina",,,,,,,, efos:2111,thesis,"Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)","Vukušić, Mia",,,,,,,, efos:2098,thesis,"Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH","Malenica, Tomislav",,,,,,,, efos:2052,thesis,"Značaj Dark weba kao dijela internetskog informacijskog prostora","Kralj, Dino",,,,,,,, efos:2011,thesis,"Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija","Jurić, Ana",,,,,,,, efos:2016,thesis,"Pregled trendova u primjeni video marketinga","Oužecky, Antonela",,,,,,,, efos:2013,thesis,"Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook","Lukanec, Dino",,,,,,,, efos:2008,thesis,"Multimedija u neuromarketingu","Greger, Boris",,,,,,,, efos:1958,thesis,"Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.","Kovačević, Lucija",,,,,,,, efos:1951,thesis,"Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra","Romić, Sanja",,,,,,,, efos:1982,thesis,"Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište","Posavac, Melita",,,,,,,, efos:1953,thesis,"Prevencija računalnog kriminala","Brlek, Nikolina",,,,,,,, efos:2368,dissertation,"Utjecaj sustava upravljanja podacima na učinkovitost javnog bilježništva u Republici Hrvatskoj","Gagro, Pavao",,,,,,,, efos:1914,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Martić, Elizabeta",,,,,,,, efos:1913,thesis,"Analiza proračuna Grada Orahovice","Vulić, Maja",,,,,,,, efos:2879,thesis,"Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu","Ravlić Devald, Ivana",,,,,,,, efos:1903,thesis,"Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave","Hajduković, Boris",,,,,,,, efos:1909,thesis,"Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske","Hodak, Maja",,,,,,,, efos:1892,thesis,"Sustavi za e-učenje","Buljan, Anita",,,,,,,, efos:1890,thesis,"Suvremeni trendovi u poslovnom komuniciranju","Cvrković, Ivan",,,,,,,, efos:1891,thesis,"Upravljanje kvalitetom","Grbeš, Filip",,,,,,,, efos:1880,thesis,"Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije","Milić, Ivana",,,,,,,, efos:1924,thesis,"Internetski marketing","Ivić, Danijel",,,,,,,, efos:1844,thesis,"Marketinška istraživanja na Internetu","Kamenčak, Andrea",,,,,,,, efos:1841,thesis,"Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva","Živković, Josipa",,,,,,,, efos:4306,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE","Holjevac, Marija",,,,,,,, efos:1830,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube","Periša, Petra",,,,,,,, efos:1832,thesis,"Analiza marketinških kampanja","Martinović, Mario",,,,,,,, efos:1858,thesis,"Model razvoja poslovne funkcije upravljanja ljudskim potencijalima u suvremenoj kompaniji","Drenški Cvrtila, Ljiljana",,,,,,,, efos:1860,thesis,"Marketing elektroničkih medija","Mijakić, Marizabela",,,,,,,, efos:2350,thesis,"Poslovni informacijski sustav kao temelj današnjeg poslovanja","Šarc, Matija",,,,,,,, efos:2358,thesis,"Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji","Štefanović, Krešimir",,,,,,,, efos:1850,thesis,"Primjena e-marketinga u studentskim udrugama","Helajz, Valentina",,,,,,,, efos:1921,thesis,"Utjecaj informacijskog sustava na razvoj javne uprave","Bagarić Čretni, Maja",,,,,,,, efos:2883,thesis,"Upravljanje zaposlenicima u uvjetima digitalizacije","Mijatović, Josip",,,,,,,, efos:1773,thesis,"Marketing strategija dućana iz susjedstva","Zec, Nedjeljko",,,,,,,, efos:1683,thesis,"Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora","Milković, Luka",,,,,,,, efos:1670,thesis,"Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu","Potočki, Maja",,,,,,,, efos:1699,thesis,"Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije","Kljajić, Katarina",,,,,,,, efos:1612,thesis,"Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji","Jelačić, Maja",,,,,,,, efos:1714,thesis,"Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju","Rist, Anja",,,,,,,, efos:1477,thesis,"Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata","Sikra, Franciska",,,,,,,, efos:1533,thesis,"Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja","Petrović, Mirta",,,,,,,, efos:1520,thesis,"Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti","Čačić, Sanja",,,,,,,, efos:1312,thesis,"Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta","Bermanec, Valentina",,,,,,,, efos:1493,thesis,"Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku","Berečić, Dario",,,,,,,, efos:1447,thesis,"Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini","Banić Babec, Helena",,,,,,,, efos:1485,thesis,"Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja","Colarić, Monika",,,,,,,, efos:1465,thesis,"Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima","Vuković, Krešimir",,,,,,,, efos:1377,thesis,"Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta","Mioković, Matija",,,,,,,, efos:1432,thesis,"Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba","König, Karlo",,,,,,,, efos:1418,thesis,"Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj","Glavaš, Gabrijela",,,,,,,, efos:1435,thesis,"Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje","Boni, Antonio",,,,,,,, efos:1775,thesis,"Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru","Ćurić, Marijana",,,,,,,, efos:1779,thesis,"Upravljanje odnosima s potrošačima usluga sportskih objekata","Gulam, Vice",,,,,,,, efos:1259,thesis,"Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji","Abramović, Antonija",,,,,,,, efos:1244,thesis,"Društvene mreže kao kanal za oglašavanje","Tadić, Dražen",,,,,,,, efos:1243,thesis,"Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti","Krgović, Dino",,,,,,,, efos:1207,thesis,"Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci","Čamić, Ines",,,,,,,, efos:1305,thesis,"Upravljanje turističkim događajem","Putarek, Ivana",,,,,,,, efos:1195,thesis,"Metodologija prodajnog poslovanja u B2B poduzećima","Žufika, Martina",,,,,,,, efos:1167,thesis,"Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć ""Srce"" Novi Marof","Hrupek, Snježana",,,,,,,, efos:1769,thesis,"Polazište i priprema kreiranja konkurentnog grada kao brenda","Dijan, Tanja",,,,,,,, efos:1161,thesis,"Primjena virtualne stvarnosti u marketingu","Bobić, Bojan",,,,,,,, efos:1307,thesis,"Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom","Šandrk, Ivica",,,,,,,, efos:1146,thesis,"Analiza konkurentnosti poduzeća metalo-prerađivačke industrije u Brodsko-posavskoj županiji","Stipetić, Zdravko",,,,,,,, efos:1096,thesis,"Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u","Banoža, Marko",,,,,,,, efos:1141,thesis,"Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu","Radulović, Filip",,,,,,,, efos:1116,thesis,"Brendiranje regije Baranja","Drnasin, Marko",,,,,,,, efos:848,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Stjepanek, Ivan",,,,,,,, efos:4314,thesis,"ŽENA POTROŠAČ – OFFLINE I ONLINE","Nobilo, Ivana",,,,,,,, efos:849,thesis,"Marketinške mogućnosti nosive tehnologije","Jurić, Ivana",,,,,,,, efos:844,thesis,"Utjecaj globalizacije i ICT sektora na svjetsko poslovanje","Amidžić, Ivan",,,,,,,, efos:790,thesis,"Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi","Peček, Marina",,,,,,,, efos:4318,thesis,"BRENDIRANJE USLUGE KLINIČKIH ISPITIVANJA LIJEKOVA I DRUGIH MEDICINSKIH PROIZVODA","Sataić, Ivana",,,,,,,, efos:4315,thesis,"Odlučivanje o isplativosti investicije u farmaceutskoj industriji","Panjkret, Valentin",,,,,,,, efos:4299,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI","Maloča, Anamarija",,,,,,,, efos:912,thesis,"Upravljanje kvalitetom","Valentak, Marijana",,,,,,,, efos:475,thesis,"Potencijali E-učenja","Serdarušić, Ana",,,,,,,, efos:368,thesis,"Povezanost organizacijskih aspekata podjele poduzeća i uspješnosti poslovanja","Filipović, Mario",,,,,,,, efos:465,thesis,"Hotelijerska primjena E-poslovanja u Republici Hrvatskoj","Karaula, Katarina",,,,,,,, efos:464,thesis,"Pozicioniranje usluge na tržištu","Marijašević, Mirela",,,,,,,, efos:400,thesis,"Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima","Brdar, Tihana",,,,,,,, efos:459,thesis,"Mobilno bankarstvo","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efos:580,thesis,"Medijski centar ""Glas Slavonije""","Fabijanić, Kristijan",,,,,,,, efos:500,thesis,"Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta","Veselčić, Anja",,,,,,,, efos:556,thesis,"Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga","Grofelnik, Deni",,,,,,,, efos:1866,thesis,"Prikriveno oglašavanje na filmu","Vlajčić, Marija",,,,,,,, efos:547,thesis,"Trendovi u video marketingu","Loina, Marko",,,,,,,, efos:367,thesis,"Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole","Čevelak, Antonija",,,,,,,, efos:731,thesis,"Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija","El-Ayedi, Sindi",,,,,,,, efos:723,thesis,"Mikro-trenuci korisničkog iskustva","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:309,thesis,"Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords","Šimunović, Robert",,,,,,,, efos:346,thesis,"Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka","Pandurić, Tin",,,,,,,, efos:357,thesis,"Značajke Online brandinga","Đurđic, Dijana",,,,,,,, efos:353,thesis,"Marketinški potencijal Instagrama","Erić, Emil",,,,,,,, efos:4311,thesis,"MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU","Rekić, Eduard",,,,,,,, efos:199,thesis,"Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA","Oužecky, Antonela",,,,,,,, efos:192,thesis,"Etika i moral u suvremenom oglašavanju","Galović, Andrea",,,,,,,, efos:191,thesis,"Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju","Maleta, David",,,,,,,, efos:190,thesis,"Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća","Epert Hećimović, Anita",,,,,,,, efos:898,thesis,"Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu","Tokić Španja, Iva",,,,,,,, efos:122,thesis,"Marketing u hotelskom poslovanju","Katava, Lara",,,,,,,, efos:120,thesis,"Osobno brandiranje u digitalnom okruženju","Morović, Boris",,,,,,,, efos:904,thesis,"Ponovno uvođenje brenda ""Kalodont"" na tržište","Ćurić, Mislav",,,,,,,, efos:64,thesis,"Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži","Škegro, Ivana",,,,,,,, efos:823,thesis,"Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom","Mašić, Dino",,,,,,,, efos:10,thesis,"Optimizacija multimedije","Bubalo, Zvonimir",,,,,,,, efos:937,"journal article","Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications","Turkalj, Davorin; Biloš, Antun; Kelić, Ivan",,,,,,,, pfos:222,thesis,"POSLOVNI PLAN ZA PROIZVODNJU ČEŠNJAKA","Radat, Barbara",,,,,,,, pfos:616,thesis,"ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA PODUZEĆA ASKUS D.O.O.","Dugandžić, Matea",,,,,,,, pfos:343,thesis,"Multifunkcionalne fotovoltaičke instalacije- Drvo života TM","Brkić, Ivan",,,,,,,, pfos:238,thesis,"ULOGA I ZNAČAJ OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Tušek, Karolina",,,,,,,, pfos:243,thesis,"Tržište češnjaka u Republici Hrvatskoj","Stažnik, Ivica",,,,,,,, pfos:432,thesis,"INTENZIVNOST STOČARSKE PROIZVODNJE NA PODRUČJU OSJEČKO – BARANJSKE ŽUPANIJE U 2012. GODINI","Gorup, Anja",,,,,,,, pfos:622,thesis,"EKONOMSKA ANALIZA PROIZVODNJE MLIJEKA NA FARMI „KOKIĆ“","Đurković, Ivan",,,,,,,, pfos:561,thesis,"MONETARNI SUSTAV I REŽIM DEVIZNOG TEČAJA","Nuić, Ivana",,,,,,,, pfos:536,thesis,"KONKURENTNOST HRVATSKE PROIZVODNJE PŠENICE","Križanac, Marko",,,,,,,, efos:2371,thesis,"Strateški menadžment poslovnog sustava s posebnim osvrtom na primjenu jednostavnih softverskih rješenja u poslovanju","Batinac, Saša",,,,,,,,