@mastersthesis{efos:5908, author = {{Benić, Tatjana}}, title = {{Uloga trgovačkih maraka na konkurentnost}}, } @mastersthesis{efos:5917, author = {{Mandić, Katarina}}, title = {{OBLICI SURADNJE MALOPRODAVAČA I PROIZVOĐAČA U LOGISTICI}}, } @mastersthesis{efos:5912, author = {{Kranjčević, Petar}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA CJENOVNU OSJETLJIVOST POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5900, author = {{Vrban, Dora}}, title = {{KOMUNIKACIJA S KUPCIMA STARIJE ŽIVOTNE DOBI U PRODAJI ROBE ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:5750, author = {{Serdarušić, Luka}}, title = {{BUDUĆNOST RAZVOJA TRGOVAČKIH MARKI U SVIJETU I REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5861, author = {{Faletar, Kristina}}, title = {{DJEČJI MARKETING S OSVRTOM NA MANIPULATIVNO OGLAŠAVANJE USMJERENO NA DJECU}}, } @mastersthesis{efos:5515, author = {{Čamić, Ivana}}, title = {{ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5644, author = {{Ljubičić, Viktorija}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5775, author = {{Šimičić, Lorena}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5472, author = {{Antunović, Anto}}, title = {{VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA FINANCIJSKE VRIJEDNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5614, author = {{Kečinović, Domagoj}}, title = {{CROSS DOCKING U TRGOVINI NA PRIMJERU „KONZUM PLUS D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efos:5643, author = {{Ljekaj, Denis}}, title = {{KLJUČNA MJERILA CATEGORY MANAGEMENTA}}, } @mastersthesis{efos:5822, author = {{Vilček, Alen}}, title = {{LOGISTIKA PRODAVAONICE}}, } @mastersthesis{efos:5678, author = {{Miljević, Antonia}}, title = {{PREGOVARANJE U KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{efos:5854, author = {{Buljubašić, Anita}}, title = {{VERBALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5837, author = {{Zajec, Maja}}, title = {{DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5517, author = {{Čavka, Danijela}}, title = {{Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe}}, } @mastersthesis{efos:5793, author = {{Topalović, Klara}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA}}, } @mastersthesis{efos:5789, author = {{Talajić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ}}, } @mastersthesis{efos:5553, author = {{Fekete, Branimir}}, title = {{Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU}}, } @mastersthesis{efos:5616, author = {{Klarić, Martina}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA I MASOVNE KOMUNIKACIJE NA ODLUKE U KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5671, author = {{Milas, Petra}}, title = {{Dinamičko određivanje cijena na primjeru avionskih karata}}, } @mastersthesis{efos:5509, author = {{Butor, Doris}}, title = {{OMNIKANALNA MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{efos:5518, author = {{Baković, Maja}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA: PREPOZNAVANJE I KONTROLA U POSLOVNIM SITUACIJAMA}}, } @mastersthesis{efos:5468, author = {{Akmadžić, Lucija}}, title = {{PREGOVARANJE U BANKARSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efos:5715, author = {{Pepić, Lea}}, title = {{GLOBALNI LANCI NABAVE I UTJECAJ NA SOURCING}}, } @mastersthesis{efos:5617, author = {{Knatek, Antonija}}, title = {{NABAVNI PLANOVI – PRIPREMA I VAŽNOST}}, } @mastersthesis{efos:5744, author = {{Rukavina, Zvjezdana}}, title = {{OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. POGON OSIJEK}}, } @mastersthesis{efos:5656, author = {{Martić, Ivana}}, title = {{TRŽIŠNE PROMJENE I BUDUĆNOST U MEĐUNARODNOJ LOGISTICI}}, } @mastersthesis{efos:5880, author = {{Sjeverac, Mihaela}}, title = {{Željeznički promet u Republici Hrvatskoj - budućnost bez snažnih željeznica}}, } @mastersthesis{efos:5538, author = {{Divjak, Ivana}}, title = {{ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA}}, } @mastersthesis{efos:5755, author = {{Sklobić, Marija}}, title = {{MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER}}, } @mastersthesis{efos:5480, author = {{Barać, Antonela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC}}, } @mastersthesis{efos:5505, author = {{Brlić, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC}}, } @mastersthesis{efos:5692, author = {{Orašinović, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“}}, } @mastersthesis{efos:5858, author = {{Duraj, Fjolla}}, title = {{INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U UPRAVLJANJU OPSKRBNIM LANCIMA- UPOTREBA RFID-a U OPSKRBNOM LANCU ODJEĆE}}, } @mastersthesis{efos:5454, author = {{Oršolić, Vjekoslav}}, title = {{ANALIZA PRODAJNE UČINKOVITOSTI NA TRŽIŠTU BEZALKOHOLNIH ENERGETSKIH PIĆA}}, } @mastersthesis{efos:5450, author = {{Garvanović, Jasna}}, title = {{PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA}}, } @mastersthesis{efos:5446, author = {{Stanić, Sofija}}, title = {{ULOGA MARKETINGA I ODRŽIVOG RAZVOJA U TURIZMU ŠPANJOLSKE I AUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efos:5496, author = {{Borković, Petar}}, title = {{ULOGA I VAŽNOST TEHNOLOGIJE ZA URBANU LOGISTIKU}}, } @mastersthesis{efos:5429, author = {{Raić, Ivančica}}, title = {{MARKETING PLAN ASTROGARDENA}}, } @phdthesis{efos:5437, author = {{Lacković, Ivana}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4930, author = {{Vlahović, Martina}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5234, author = {{Nešić, Nikolina}}, title = {{Sourcing i Istraživanje tržišta nabave}}, } @mastersthesis{efos:5094, author = {{Klobučar, Ankica}}, title = {{ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU}}, } @mastersthesis{efos:5302, author = {{Soldo, Dorian}}, title = {{MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efos:5116, author = {{Kujundžić, Vjekoslava}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ}}, } @mastersthesis{efos:5318, author = {{Svoren, Luka}}, title = {{STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5371, author = {{Veseličić, Kristina}}, title = {{STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5269, author = {{Popović, Domagoj}}, title = {{USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI}}, } @mastersthesis{efos:5266, author = {{Ploh, Josipa}}, title = {{UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5061, author = {{Vuković, Jovana}}, title = {{Muškarci vs žene u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:5189, author = {{Pezer, Marko}}, title = {{TRGOVAČKA MARKA KAO BRAND}}, } @mastersthesis{efos:5283, author = {{Rimac, Luka}}, title = {{ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4962, author = {{Brnjik, Ivan}}, title = {{VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5128, author = {{Banić, Lara}}, title = {{Dizajn distribucijske mreže}}, } @mastersthesis{efos:5153, author = {{Lučić, Danijel}}, title = {{KULTUROLOŠKE RAZLIKE UNUTAR POSLOVNOG PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{efos:4976, author = {{Dijanović, Ana}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5294, author = {{Sabolski, Anita}}, title = {{TIPOVI PREGOVARAČA I PITANJE ETIČNOSTI U PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5207, author = {{Miketa, Nikolina}}, title = {{ULOGA ŽENA U MEĐUNARODNOM POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5073, author = {{Jurenec, Doris}}, title = {{UTJECAJ RAZLIČITIH METODA EKONOMIJE DIJELJENJA NA MEĐUNARODNU TRGOVINU}}, } @mastersthesis{efos:5150, author = {{Orlović, Lucija}}, title = {{VAŽNOST KOMUNIKACIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5055, author = {{Ježabek, Natalia}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM}}, } @mastersthesis{efos:5102, author = {{Krajina, Monika}}, title = {{IZAZOVI MEĐUNARODNOG LOGISTIČKOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5384, author = {{Vučković, Ana}}, title = {{MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA}}, } @mastersthesis{efos:5298, author = {{Savić, Jasna}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA}}, } @mastersthesis{efos:5395, author = {{Zlomislić, Antun}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM}}, } @mastersthesis{efos:5031, author = {{Malenjak, Iva}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN VINARIJE}}, } @mastersthesis{efos:4937, author = {{Belić, Borna}}, title = {{POVRATNA LOGISTIKA U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4963, author = {{Galović, Antonio}}, title = {{PROCES OTVARANJA NOVOG DISTRIBUCIJSKOG SKLADIŠTA U TRGOVINSKOM GOSPODARSKOM SUBJEKTU}}, } @mastersthesis{efos:5059, author = {{Joskić, Antonela}}, title = {{Utjecaj okruženja na međunarodnu logistiku poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4877, author = {{Gajski, Matea}}, title = {{Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5309, author = {{Stjepanović, Jelena}}, title = {{Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište}}, } @mastersthesis{efos:5205, author = {{Pavošević, Mia}}, title = {{Marketinški plan pčelarskog OPG-a}}, } @mastersthesis{efos:5018, author = {{Horvat Milojević, Suzana}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D}}, } @mastersthesis{efos:5072, author = {{Jurendić, Karla}}, title = {{PREGOVARANJE U DOBA PANDEMIJE KORONAVIRUSA}}, } @mastersthesis{efos:5029, author = {{Cvitkušić, Iva}}, title = {{ULOGA PREGOVARAČKIH TIPOVA PRI ODABIRU STRATEGIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5149, author = {{Lovrić, Lucija}}, title = {{VJEŠTINE PREGOVARANJA PRILIKOM SELEKCIJSKOG INTERVJUA}}, } @mastersthesis{efos:5308, author = {{Stažić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5022, author = {{Duvnjak, Igor}}, title = {{UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:4995, author = {{Flačer, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA}}, } @mastersthesis{efos:5030, author = {{Liović, Iva}}, title = {{POZICIONIRANJE USLUGA NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:4571, author = {{Posavec, Roberto}}, title = {{MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4252, author = {{Pandža, Katarina}}, title = {{DIGITALNA TRANSFORMACIJA NA PRIMJERU PRUŽANJA JAVNIH USLUGA}}, } @mastersthesis{efos:3642, author = {{Grubić, Zoran}}, title = {{Primjena marketinga trgovine u distribuciji mineralnih gnojiva}}, } @mastersthesis{efos:4218, author = {{Vrkić-Nedoklan, Željka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4254, author = {{Vukušić, Mario}}, title = {{UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efos:4220, author = {{Rončević, Marija}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @phdthesis{efos:4211, author = {{Budić, Hrvoje}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI KORIŠTENJA SUVREMENIH INTERNETSKIH APLIKACIJA U AKADEMSKOJ ZAJEDNICI}}, } @mastersthesis{efos:4549, author = {{Karaula, Klaudija}}, title = {{EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4540, author = {{Budimir, Ivan}}, title = {{FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa}}, } @mastersthesis{efos:4535, author = {{Rakitić, Dea}}, title = {{MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY}}, } @mastersthesis{efos:4550, author = {{Milković, Dora}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS}}, } @mastersthesis{efos:4555, author = {{Iličić, Nikola}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV}}, } @mastersthesis{efos:4570, author = {{Miličević, Mirta}}, title = {{Modeli praćenja kvalitete usluga}}, } @mastersthesis{efos:4547, author = {{Mihić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4545, author = {{Mutavdžić, Sandra}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“}}, } @mastersthesis{efos:4529, author = {{Ivanjko, Nera}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETING ALAT ZA MALA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:4528, author = {{Kifer, Teo}}, title = {{ETIKA U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4509, author = {{Babić, Josipa}}, title = {{KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4506, author = {{Babić, Filomena}}, title = {{KULTURNE ETIČKE RAZLIKE U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4525, author = {{Došen, Marija}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU I KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{efos:4524, author = {{Žulj, Maja}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:4563, author = {{Burek, Vedran}}, title = {{ULOGA I DEFINICIJA KATEGORIJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4512, author = {{Grubišić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4533, author = {{Stanković, Damir}}, title = {{UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:4480, author = {{Klobučar, Ivan}}, title = {{METODE KOMISIONIRANJA – KOMISIONIRANJE ROBA ČOVJEKU U LJEKARNAMA}}, } @mastersthesis{efos:4475, author = {{Gudlin, Kristijan}}, title = {{Prehrambena industrija kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu}}, } @mastersthesis{efos:4442, author = {{Boban, Mihaela}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4443, author = {{Bonić, Ivona}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI STILOVI U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4422, author = {{Turalija, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ}}, } @mastersthesis{efos:4425, author = {{Mališić-Kovačević, Lorna}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC}}, } @mastersthesis{efos:4428, author = {{Prokuplja, Tena}}, title = {{STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA}}, } @mastersthesis{efos:4424, author = {{Mirnik, Ana}}, title = {{STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA}}, } @mastersthesis{efos:4426, author = {{Kavelj, Kristina}}, title = {{ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{efos:4383, author = {{Glavurdić, Vedran}}, title = {{UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4409, author = {{Medved, Valentina}}, title = {{ALTERNATIVNI OBLICI NOVCA KAO ČIMBENICI MEĐUNRODNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4400, author = {{Šebetić, Iva}}, title = {{ELEKTRONIČKI MEDIJI KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU}}, } @mastersthesis{efos:4407, author = {{Voloder, Katarina}}, title = {{TEKSTILNA INDUSTRIJA KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU}}, } @mastersthesis{efos:4402, author = {{Đanić, Stjepan}}, title = {{VODA KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU}}, } @mastersthesis{efos:4379, author = {{Baričević, Stela}}, title = {{Poduzetništvo u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:4359, author = {{Sever, Karlo}}, title = {{LEAN LOGISTIKA – IMPLEMENTACIJA LEAN METODE U PROIZVODNJI NA PRIMJERU TVRTKE PAN PARKET D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4361, author = {{Grundler, Darko}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4362, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD}}, } @mastersthesis{efos:4367, author = {{Patron, Marko}}, title = {{Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4365, author = {{Pinterović, Adam}}, title = {{PREDVIĐANJE POTRAŽNJE U PRAKSI}}, } @mastersthesis{efos:4352, author = {{Ostović, Lucija}}, title = {{OMNIKANALNA DISTRIBUCIJA U MALOPRODAJI}}, } @phdthesis{efri:3578, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta}}, } @mastersthesis{efos:4346, author = {{Lachner, Tea}}, title = {{ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efos:4345, author = {{Grahovac, Lea}}, title = {{STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“}}, } @mastersthesis{efos:4337, author = {{Kokolari, Matej}}, title = {{MULTIMODALNA TRANSPORTNA TEHNOLOGIJA U MEĐUNARODNOM LOGISTIČKOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4336, author = {{Vidaković, Tihana}}, title = {{SUSTAV POTPORE U PLANIRANJU PAMETNIH GRADOVA}}, } @mastersthesis{efos:4333, author = {{Gavranić, Iva}}, title = {{UTJECAJ LAYOUT-A NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:4295, author = {{Vincetić, Matea}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA}}, } @mastersthesis{efos:4296, author = {{Hodak, Nikolina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno}}, } @mastersthesis{efos:4261, author = {{Plazibat, Ivana}}, title = {{UVOĐENJE ONLINE TRGOVINE POSLOVNOG SUBJEKTA LIDL NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:4575, author = {{Pavelić, Ana}}, title = {{METODE ZA PROGNOZIRANJE POTRAŽNJE U OPSKRBNOM LANCU}}, } @mastersthesis{efos:4148, author = {{Piskrec, Martina}}, title = {{Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a}}, } @mastersthesis{efos:3876, author = {{Steiner, Josip}}, title = {{Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka}}, } @mastersthesis{efos:3845, author = {{Mihić, Mia}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3475, author = {{Benčić, Ivana}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3664, author = {{Gelo, Ivan}}, title = {{Strategije izbornog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3530, author = {{Mandurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris}}, } @phdthesis{efos:3355, author = {{Jurković, Zvonimir}}, title = {{CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE MENADŽERA U FUNKCIJI UNAPRJEĐENJA POSLOVANJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:3476, author = {{Bognar, Iva}}, title = {{Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:3447, author = {{Pleša, Katarina}}, title = {{Kroskulturalni prikaz različitih stilova pregovaranja}}, } @mastersthesis{efos:3569, author = {{Dombik, Vanessa}}, title = {{Međunarodno logističko poslovanje Zare}}, } @mastersthesis{efos:3892, author = {{Škoro, Terezija}}, title = {{Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:3904, author = {{Pervan, Antonija}}, title = {{Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja}}, } @mastersthesis{efos:3860, author = {{Pralas, Iva}}, title = {{Utjecaj okruženja na međunarodno logističko poslovanje dm-a.}}, } @mastersthesis{efos:3480, author = {{Ćurić, Dajana}}, title = {{Važnost logistike u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:3604, author = {{Ilić, Ivan}}, title = {{Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:3899, author = {{Kontrec, Toni}}, title = {{Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama}}, } @mastersthesis{efos:3579, author = {{Skender, Erik}}, title = {{Guerrillski marketing u novim medijima}}, } @mastersthesis{efos:3628, author = {{Ivić, Katarina}}, title = {{Marketinške aktivnosti za usluge u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3854, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3913, author = {{Kursar, Vedran}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda}}, } @mastersthesis{efos:3514, author = {{Biloš, Marina}}, title = {{RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:3575, author = {{Đukić, Valentina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3474, author = {{Barišić, Dario}}, title = {{Tekstilna industrija kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu}}, } @mastersthesis{efos:3868, author = {{Rupčić, Maja}}, title = {{Utjecaj različitih modela ekonomije dijeljenja na međunarodnu trgovinu.}}, } @mastersthesis{efos:3460, author = {{Suvajac, Marko}}, title = {{Voda kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu}}, } @mastersthesis{efos:3636, author = {{Kovačević, Marija}}, title = {{Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište}}, } @mastersthesis{efos:3574, author = {{Đerek, Domagoj}}, title = {{Odnos između društveno odgovornog poslovanja i poslovnog pregovaranja}}, } @mastersthesis{efos:3916, author = {{Vlajnić, Magdalena}}, title = {{Trendovi i budućnost logistike u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:3602, author = {{Humbal, Doris}}, title = {{Uloga komunikacijskih vještina i etike u poslovnom pregovaranju kod proizvodnje i prodaje lima}}, } @mastersthesis{efos:3600, author = {{Glavaš, Josip}}, title = {{Uloga logistike u procesu internacionalizacije poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:3615, author = {{Ivanika, Luka}}, title = {{Upravljanje rizicima u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:3473, author = {{Cvijanović, Anja}}, title = {{Analiza kategorije detrdženata za pranje rublja u maloprodajnim lancima Konzum, Spar i Plodine}}, } @mastersthesis{efos:3503, author = {{Glibo, Iva}}, title = {{Layout prodavaonice - utjecaj na kupce}}, } @mastersthesis{efos:3564, author = {{Stojčević, Iva}}, title = {{Online category management}}, } @phdthesis{efos:3334, author = {{Deželić, Sendi}}, title = {{UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:3905, author = {{Jurkić, Nikola}}, title = {{Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca}}, } @mastersthesis{efos:3543, author = {{Sabolić, Maria}}, title = {{Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:3837, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit}}, } @mastersthesis{efos:3316, author = {{Pandžić, Ante}}, title = {{FINANCIJSKA OPRAVDANOST I POTENCIJALI JAVNOG PRIJEVOZA KAO MEDIJA ZA OGLAŠAVANJE}}, } @phdthesis{efos:3326, author = {{Ostojić, Martina}}, title = {{BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOŠKOLSKIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA}}, } @mastersthesis{efos:2968, author = {{Pašti, Monika}}, title = {{Računovodstveni aspekti operativnog rizika u poslovanju banaka}}, } @mastersthesis{efos:2954, author = {{Čeliković, Matea}}, title = {{Računovodstveni i porezni aspekt statusnih promjena trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2904, author = {{Beneš, Željka}}, title = {{Sustav računovodstva obrtnika na primjeru cvjećarske djelatnosti}}, } @mastersthesis{efos:3656, author = {{Babić, Tomislav}}, title = {{Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3728, author = {{Lukić, Biljana}}, title = {{Uloga neuromarketinga u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:3810, author = {{Horvat, Mia}}, title = {{Tradicionalni vs. guerrilla marketing}}, } @mastersthesis{efos:3742, author = {{Malić, Filip}}, title = {{Trgovačka marka kao brand}}, } @mastersthesis{efos:3823, author = {{Mitrović, Tea}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda}}, } @mastersthesis{efos:2866, author = {{Maksimović, Katarina}}, title = {{Etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efos:2864, author = {{Ivković, Vlado}}, title = {{Okolina poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:3206, author = {{Jakovljević, Kristijan}}, title = {{Analiza inozemnih izravnih ulaganja}}, } @mastersthesis{efos:2852, author = {{Mršić, Anton}}, title = {{Analiza promotivnih poruka u nogometnom klubu Osijek}}, } @mastersthesis{efos:3649, author = {{Piplica, Antonela}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2939, author = {{Lipai, Mario}}, title = {{Franšizni modeli u Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{efos:2856, author = {{Sivrić, Branimir}}, title = {{Inovacije i inovacijski procesi kao temelj razvijanja konkurentske prednosti}}, } @mastersthesis{efos:3253, author = {{Mijolović, Vjekoslav}}, title = {{Marketinški plan OseaDesign}}, } @mastersthesis{efos:3164, author = {{Kekez, Dino}}, title = {{Marketinški plan poduzeća INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:3186, author = {{Bilandžić, Karla}}, title = {{Razvoj političkog branda}}, } @mastersthesis{efos:2932, author = {{Džanko, Nikolina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3230, author = {{Šipoš, Monika}}, title = {{Analiza slučaja logističkih strategija u međunarodnom logističkom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:3181, author = {{Tomljenović, Ivana}}, title = {{Međunarodno logističko poslovanje poslovnog subjekta Hemco}}, } @mastersthesis{efos:3163, author = {{Gudinjacki, Daria}}, title = {{Međunarodno logističko poslovanje poslovnog subjekta Müller}}, } @mastersthesis{efos:3222, author = {{Barić, Mateo}}, title = {{Uloga etike u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:3801, author = {{Jurić, Matea}}, title = {{Utjecaj layouta prodavaonice na kupce}}, } @mastersthesis{efos:3008, author = {{Šop, Ružica}}, title = {{Razvoj proizvoda poduzeća Badel 1862 d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2874, author = {{Smojver, Marko}}, title = {{Upravljanje okolinom poduzeća Posiflex d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3825, author = {{Ranogajec, Tena}}, title = {{Budućnost razvoja trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{efos:3155, author = {{Gašpić, Barbara}}, title = {{Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu}}, } @mastersthesis{efos:3135, author = {{Šimonji, Ana}}, title = {{Moderni i alternativni oblici novca kao čimbenici međunarodne trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3696, author = {{Babić, Andrea}}, title = {{Analiza kategorije u Category Managementu - "kreme za njegu lica i tijela" u drogerijama.}}, } @mastersthesis{efos:3814, author = {{Venus, Mislav}}, title = {{Last mile delivery u online maloprodaji}}, } @mastersthesis{efos:3209, author = {{Oberan, Lovro}}, title = {{Uloga međunarodnog okruženja pri odabiru logističke strategije}}, } @mastersthesis{efos:2919, author = {{Zečić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje potrošača u bankarstvu modernog doba}}, } @phdthesis{efos:2661, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2666, author = {{Vrbaslija, Dario}}, title = {{Marketing manifestacija izvedbene tradicijske kulture}}, } @mastersthesis{efos:2626, author = {{Vukšić, Matija}}, title = {{Istraživanje tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1842, author = {{Ukić, Adrijana}}, title = {{Ključne komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:1764, author = {{Vištica, Juraj}}, title = {{Promet u političko-pravnom okruženju Europske unije}}, } @mastersthesis{efos:1756, author = {{Teri, Tajana}}, title = {{Primjena skladištenja i upravljanja zalihama u trgovini poljoprivrednim proizvodima}}, } @mastersthesis{efos:1755, author = {{Plahinek, Ivan}}, title = {{Upravljanje kategorijom čokolade u trgovini na malo - kategorija čokolade u Konzumu, Intersparu, Kauflandu i Plodinama}}, } @mastersthesis{efos:1757, author = {{Srb, Matej}}, title = {{Utjecaj promjene distribucijskog sustava na aktivnosti proizvođača u prodavaonicama trgovaca na malo}}, } @mastersthesis{efos:1790, author = {{Franić, Barbara}}, title = {{Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću}}, } @mastersthesis{efos:1674, author = {{Prnjak, Jelena}}, title = {{Analiza brokerskih modela u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1673, author = {{Bičanić, Slađana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{efos:1675, author = {{Cerić, Nina}}, title = {{Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem}}, } @mastersthesis{efos:1668, author = {{Lozić, Jasmina}}, title = {{Kulturne manifestacije kao pokretači razvoja turizma istočne Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1653, author = {{Vidaković, Ana}}, title = {{Računovodstveni, porezni i kontrolni rizici poslovanja društva u RH sa aspekta pranja novca i financiranja terorizma}}, } @mastersthesis{efos:1685, author = {{Glibušić, Luka}}, title = {{Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1676, author = {{Gelo, Anica}}, title = {{Studija izvodljivosti kupnje i obnove hotela}}, } @mastersthesis{efos:1679, author = {{Ukmar, Kristina}}, title = {{Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja}}, } @mastersthesis{efos:1680, author = {{Kranjčević, Irena}}, title = {{Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta}}, } @mastersthesis{efos:1677, author = {{Vukmir, Marko}}, title = {{Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1742, author = {{Đerfi, Dino}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1746, author = {{Palijan, Josip}}, title = {{Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:1707, author = {{Kratofil, Ena}}, title = {{Marketing društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efos:1726, author = {{Kunac, Ivana}}, title = {{Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips}}, } @mastersthesis{efos:1723, author = {{Milković, Anamaria}}, title = {{Marketinški plan na primjeru poduzeća Bobi Snacks d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:1599, author = {{Perić, Ivana}}, title = {{Analiza utjecaja poreza na dodanu vrijednost na razvitak gospodarstva}}, } @mastersthesis{efos:1591, author = {{Matić, Ivo}}, title = {{Kulturalne razlike u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:1637, author = {{Škrlec, Marijeta}}, title = {{Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:1585, author = {{Križanec, Zvjezdana}}, title = {{Predikcija stečaja na temelju revizorskih izvješća na primjeru trgovačkog društva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1601, author = {{Kasapović, Matea}}, title = {{S.A.V.E. marketinški miks za suvremenog potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1589, author = {{Novoselić, Zvonimir}}, title = {{Utjecaj računovodstvenih manipulacija na pouzdanost financijskih izvještaja}}, } @mastersthesis{efos:1606, author = {{Lerinc, Ivana}}, title = {{Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života}}, } @mastersthesis{efos:1646, author = {{Tolić, Iva}}, title = {{Metode određivanja i porezni tretman transfernih cijena u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1595, author = {{Radojević, Maja}}, title = {{Uloga internih kontrola u upravljanju rizicima poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:1624, author = {{Kasun, Tena}}, title = {{Pripreme za pregovore}}, } @mastersthesis{efos:1476, author = {{Čorić, Ivana}}, title = {{Uloga neprofitnih udruga u kulturnim i kreativnim industrijama}}, } @mastersthesis{efos:1362, author = {{Forjan, Petra}}, title = {{Mjerne ljestvice i sustav ocjenjivanja u visokom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:1531, author = {{Ljubanić, Jelena}}, title = {{Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."}}, } @mastersthesis{efos:1354, author = {{Bilandžić, Karla}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na političku participaciju mladih}}, } @mastersthesis{efos:1487, author = {{Lozić, Zvonimir}}, title = {{ANALIZA INOZEMNIH IZRAVNIH ULAGANJA U REPUBLIKU HRVATSKU}}, } @mastersthesis{efos:1490, author = {{Zovkić, Marija}}, title = {{E-marketing}}, } @mastersthesis{efos:1471, author = {{Uzurov, Boris}}, title = {{Franšiza}}, } @mastersthesis{efos:1489, author = {{Vajda, Anja}}, title = {{Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine}}, } @mastersthesis{efos:1503, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1464, author = {{Grandić, Igor}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN FABRIQUE OSIJEK}}, } @mastersthesis{efos:1403, author = {{Stojanović, Björn Tomo}}, title = {{Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:1412, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Zelena javna nabava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1387, author = {{Ivančić, David}}, title = {{Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika}}, } @mastersthesis{efos:1384, author = {{Vajda, Tomislav}}, title = {{Životni ciklus proizvoda na primjeru pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efos:1259, author = {{Abramović, Antonija}}, title = {{Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1264, author = {{Šarić, Martina}}, title = {{Inovacije i razvoj kao uzrok i posljedica razvoja poduzetništva u obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:1242, author = {{Matić, Petra}}, title = {{Klasteri konkurentnosti i regionalni ekonomski rast i razvoj}}, } @mastersthesis{efos:1247, author = {{Ljevar, Barbara}}, title = {{Pametni gradovi}}, } @mastersthesis{efos:1243, author = {{Krgović, Dino}}, title = {{Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:1196, author = {{Markotić, Marin}}, title = {{Specifičnosti računovodstvenog informacijskog sustava}}, } @mastersthesis{efos:4285, author = {{Nikšić, Andreja}}, title = {{PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{efos:1067, author = {{Ribičić, Kristina}}, title = {{Sustav unutarnjih financijskih kontrola i financijska revizija}}, } @mastersthesis{efos:1125, author = {{Petrač, Darijan}}, title = {{Računovodstvo stambenih štedionica}}, } @phdthesis{efos:1153, author = {{Barilović, Zlatko}}, title = {{Visoko obrazovanje u funkciji razvoja projektnih kompetencija za tržište rada}}, } @mastersthesis{efos:1789, author = {{Mišić Perić, Zrinka}}, title = {{Marketinški aspekti virtualne turističke agencije}}, } @mastersthesis{efos:1116, author = {{Drnasin, Marko}}, title = {{Brendiranje regije Baranja}}, } @mastersthesis{efos:406, author = {{Stanković, Anica}}, title = {{Gerilski marekting}}, } @mastersthesis{efos:371, author = {{Štimac, Ivana}}, title = {{Načini prikupljanja podataka}}, } @mastersthesis{efos:411, author = {{Ivarsson, Jelena}}, title = {{Analiza motivacijskih i kompenzacijskih programa na primjeru poduzeća Plamen d.o.o. Požega, Jysk d.o.o. i Tjörns Omnibustrafik}}, } @mastersthesis{efos:416, author = {{Vonić, Helena}}, title = {{Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a}}, } @mastersthesis{efos:482, author = {{Ivković, Martina}}, title = {{Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode}}, } @mastersthesis{efos:577, author = {{Ažić, Matija}}, title = {{Stavovi studenta o volontiranju}}, } @mastersthesis{efos:481, author = {{Čolić, Marija}}, title = {{Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini}}, } @mastersthesis{efos:480, author = {{Kopf, Ivona}}, title = {{Zeleni marketing tvrtke Drogerie Markt}}, } @mastersthesis{efos:544, author = {{Tetkić, Renata}}, title = {{Aglomeracija, produktivnost i ekonomski rast}}, } @mastersthesis{efos:1898, author = {{Šibalić, Sanja}}, title = {{Analiza teorije i prakse suvremenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:542, author = {{Katavić, Jurica}}, title = {{Analiza utjecaja globalizacije na proces internacionalizacije kineskog gospodarstva}}, } @mastersthesis{efos:540, author = {{Dumančić, Una}}, title = {{Etičko poslovno ponašanje - implikacije za razvoj poduzetništva u RH}}, } @mastersthesis{efos:559, author = {{Duvnjak, Tina}}, title = {{Franšiza i poduzetništvo - teorijski pristupi i praktična primjena}}, } @mastersthesis{efos:543, author = {{Pahel, Mario}}, title = {{Izravna strana ulaganja (FDI) - analiza hrvatskog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:569, author = {{Šutalo, Marija}}, title = {{Komparativna analiza gospodarstva Republike Hrvatske i Republike Poljske u razdoblju od 2011. do 2015. godine}}, } @mastersthesis{efos:553, author = {{Đolić, Vedrana}}, title = {{Marketinške strategije trgovinskog poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:541, author = {{Horvat, Martina}}, title = {{Turizam i regionalna konkurentnost - slučaj Eko sela i pivovare Sveti Juraj}}, } @mastersthesis{efos:539, author = {{Krajtner, Matija}}, title = {{Zelene regije izazovi i perspektive}}, } @mastersthesis{efos:367, author = {{Čevelak, Antonija}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole}}, } @mastersthesis{efos:657, author = {{Dujak, Dora}}, title = {{Oblikovanje skladišta i rasporeda robe u skladištu na primjeru gospodarskog subjekta Divmar d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:982, author = {{Križanović Maurer, Suzana}}, title = {{Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:1884, author = {{Bagarić, Dijana}}, title = {{Etika u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:720, author = {{Hodak, Kristina}}, title = {{Promocija gospodarskog subjekta "Portanova"}}, } @mastersthesis{efos:722, author = {{Japarić, Kristina}}, title = {{Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:715, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu}}, } @mastersthesis{efos:329, author = {{Matasović, Zrinka}}, title = {{Analiza financijskih izvještaja poduzeća Atlantic grupa d.d.}}, } @mastersthesis{efos:328, author = {{Škarica, Ivana}}, title = {{Analiza financijskih izvještaja poduzeća Kraš d.d. u razdoblju od 2011. godine do 2014. godine}}, } @mastersthesis{efos:304, author = {{Andabak, Marko}}, title = {{Analiza tržišnih struktura u ekonomskoj teoriji}}, } @mastersthesis{efos:754, author = {{Redlih, Jasna}}, title = {{Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji}}, } @mastersthesis{efos:355, author = {{Rudan, Darijan}}, title = {{Odnosi s javnošću i politička komunikacija v 2.0}}, } @mastersthesis{efos:300, author = {{Škojo, Ivan}}, title = {{Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:290, author = {{Gujčić, Domagoj}}, title = {{Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar}}, } @mastersthesis{efos:277, author = {{Dominković, Mirna}}, title = {{Mjerenje rizika projekta analizom osjetljivosti, scenarija i stabla odlučivanja - primjer iz poslovne prakse}}, } @mastersthesis{efos:276, author = {{Čapo - Milenić, Izabela}}, title = {{Emocionalna inteligencija u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:223, author = {{Mićan, Mirela}}, title = {{Menadžment događanja (event menadžment)}}, } @mastersthesis{efos:224, author = {{Ćatić, Martina}}, title = {{Teorijski okviri konkurentskih i nekonkurentskih grana}}, } @mastersthesis{efos:148, author = {{Miladić, Vedrana}}, title = {{Upravljanje ljudskim potencijalima u malim i srednjim poduzećima na primjeru poduzeća Gauss Development}}, } @mastersthesis{efos:143, author = {{Kolesarić, Petra}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje i pregovaranje}}, } @mastersthesis{efos:136, author = {{Dernaj, Stjepan}}, title = {{Ukupni javni dug Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:135, author = {{Đukić, Anto}}, title = {{Usporedba proračuna Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine od 2011. do 2014. godine}}, } @mastersthesis{efos:14, author = {{Šimić, Vjekoslav}}, title = {{Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu}}, } @article{efos:979, author = {{Štimac, Helena and Drvenkar, Nataša and Ham, Marija}}, title = {{HIGHER EDUCATION SPILLOVER – THE HIGHWAY TO REGIONAL SUCCESS}}, }