pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5909,thesis,"PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU","Matković, Hrvoje",,,,,,,, efri:4428,thesis,"Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj","Bašić Žic, Maja",,,,,,,, efri:4376,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini","Bilić, Višnja",,,,,,,, efos:5770,thesis,"BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI","Šerić, Marta",,,,,,,, efos:5863,thesis,"Povijesni razvoj e-trgovine","Grbavac, Antun",,,,,,,, efos:5604,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU","Ivezić, Ivana",,,,,,,, efos:5682,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI","Mrđenović, Miroslav",,,,,,,, efos:5893,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE TIK TOK","Blažević, Gabriela",,,,,,,, efos:5857,thesis,"UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Drobac, Vanesa",,,,,,,, efos:5501,thesis,"VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA","Brajnović, Tena",,,,,,,, efos:5638,thesis,"ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE","Lolić, Stribor",,,,,,,, efos:5585,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Grgić, Matej",,,,,,,, efos:5570,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI","Galić, Ljerka",,,,,,,, efos:5526,thesis,"OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Pakšec, Dora",,,,,,,, efos:5879,thesis,"PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA","Kovačević, Patricia",,,,,,,, efos:5728,thesis,"PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA","Poplašen, Ivana",,,,,,,, efzg:11724,thesis,"Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19","Ljuban, Leonarda",,,,,,,, efos:5827,thesis,"UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA","Vovk, Vanja",,,,,,,, efos:5483,thesis,"UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Bartolović, Katarina",,,,,,,, efos:5660,thesis,"VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE","Matić, Stjepan",,,,,,,, efos:5875,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA","Riedl, Emma",,,,,,,, efos:5535,thesis,"KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA","Ćosić, Ilija",,,,,,,, efos:5737,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA","Rašić, Ivona",,,,,,,, efos:5882,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST TURISTIČKIH POSLOVNIH SUBJEKATA","Šakić, Antonijo",,,,,,,, efos:5587,thesis,"INFLUENCERI U MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA","Habus, Tamara",,,,,,,, efos:5864,thesis,"IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU","Horvatić, Ivan",,,,,,,, efos:5710,thesis,"MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Pavljašević, Ana",,,,,,,, efos:5848,thesis,"Marketinška komunikacija e-mailom","Andrić, Patricia",,,,,,,, efos:5714,thesis,"OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU","Pendić, Lea",,,,,,,, efos:5823,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA","Vilk, Anja",,,,,,,, efos:5513,thesis,"E-trgovina u Hrvatskoj","Cah, Domagoj",,,,,,,, efos:5565,thesis,"MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI","Filipović, Antonio",,,,,,,, efos:5528,thesis,"PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Čorić, Patricia",,,,,,,, efos:5598,thesis,"TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA","Ištuk, Ana",,,,,,,, efos:5825,thesis,"Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti","Vizentaner, Domagoj",,,,,,,, efos:5451,thesis,"Istraživanje spremnosti korisnika na prihvaćanje tehnologija umjetne inteligencije","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:5446,thesis,"ULOGA MARKETINGA I ODRŽIVOG RAZVOJA U TURIZMU ŠPANJOLSKE I AUSTRIJE","Stanić, Sofija",,,,,,,, efos:5768,thesis,"MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA TRAŽILICAMA","Šarčević, Judita",,,,,,,, efos:5435,thesis,"Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda","Zvonarić, Dario",,,,,,,, efos:5411,thesis,"PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA","Džunja, Tomislav",,,,,,,, efos:5119,thesis,"ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA","Burušić Barčan, Ivana",,,,,,,, efos:5136,thesis,"Marketing u turizmu na OPG-ovima","Livaja, Barbara",,,,,,,, efos:5182,thesis,"MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE","Kordić, Marina",,,,,,,, efos:5262,thesis,"MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU","Mihalj, Petar",,,,,,,, efos:5228,thesis,"MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA","Münz Filipović, Lea",,,,,,,, efos:5075,thesis,"MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU","Jurić, Marija",,,,,,,, efos:4969,thesis,"PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA","Čuić, Dino",,,,,,,, efos:5304,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Stanković, Marino",,,,,,,, efos:5166,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM","Majstrović, Lucija",,,,,,,, efos:5115,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU","Kujavić, Filip",,,,,,,, efos:5398,thesis,"UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA","Zušćak, Domagoj",,,,,,,, efos:5357,thesis,"UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO","Tomas, Luka",,,,,,,, efos:5154,thesis,"UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE","Živković, Lucija",,,,,,,, efos:4890,thesis,"ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA","Renka, Alen",,,,,,,, efos:4892,thesis,"ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Šarčević, Ana",,,,,,,, efos:5009,thesis,"IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA","Glibo, Kristina",,,,,,,, efos:5181,thesis,"MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA","Orkić, Marijana",,,,,,,, efos:5176,thesis,"ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU","Marić, Roberta",,,,,,,, efos:5350,thesis,"Mogućnosti primjene e-učenja","Tandarić, Dora",,,,,,,, efos:5358,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE","Tomašević, Antonija",,,,,,,, efos:5197,thesis,"TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA","Rupčić, Mateja",,,,,,,, efos:5393,thesis,"ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU","Zebec, Antun",,,,,,,, efos:5000,thesis,"ANALIZA TRENDOVA MOBILNOG OKRUŽENJA","Galić, Marin",,,,,,,, efos:4966,thesis,"OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU","Cvitanović, Dina",,,,,,,, efos:5337,thesis,"TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA","Štimac, Franko",,,,,,,, efos:5178,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE","Dujmenović, Marija",,,,,,,, efos:5222,thesis,"UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM","Mlinarević, Franka",,,,,,,, efos:5163,thesis,"Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama","Lovrić, Magdalena",,,,,,,, efos:4859,thesis,"PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI","Knežević, Marina",,,,,,,, efos:4999,thesis,"OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE","Budić, Gabrijela",,,,,,,, efos:4211,dissertation,"MARKETINŠKI ASPEKTI KORIŠTENJA SUVREMENIH INTERNETSKIH APLIKACIJA U AKADEMSKOJ ZAJEDNICI","Budić, Hrvoje",,,,,,,, efos:4544,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Radoš, Maja",,,,,,,, efos:4536,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Miličević, Matija",,,,,,,, efos:4553,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju","Živković, Antonio",,,,,,,, efos:4538,thesis,"TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU","Mazur, Mihaela",,,,,,,, efos:4507,thesis,"Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z","Kovač, Matea",,,,,,,, efos:4511,thesis,"POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA","Naglav, Ozren",,,,,,,, efos:4517,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA","Nađ, Karmen",,,,,,,, efos:4502,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE","Antunović, Marko",,,,,,,, efos:4564,thesis,"STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA","Crnjac Ilić, Matea",,,,,,,, efos:4518,thesis,"TRENDOVI E-TRGOVINE","Deak, Matej",,,,,,,, efos:4505,thesis,"TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU","Marković, Ena",,,,,,,, efos:4520,thesis,"VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU","Grgić, Božidar",,,,,,,, efos:4500,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Kršić, Mario",,,,,,,, efos:4755,thesis,"OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU","Nikolić, Ivana",,,,,,,, efos:4828,thesis,"MOGUĆNOST UPORABE POSLOVNOG WEB - SJEDIŠTA","Jozić, Katarina",,,,,,,, efos:4679,thesis,"TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA","Vidović, Nina",,,,,,,, efos:4397,thesis,"ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Vareševac, Mateja",,,,,,,, efos:4389,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI","Bubalo, Filip",,,,,,,, efos:4410,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO","Ćosić, Barbara",,,,,,,, efos:4667,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST TURISTIČKIH POSLOVNIH SUBJEKATA","Vujić, Ema",,,,,,,, efos:4655,thesis,"E-marketing financijskih institucija","Cah, Domagoj",,,,,,,, efos:4411,thesis,"Economic potentials of smart cities","Peić, Klara",,,,,,,, efos:4396,thesis,"INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE","Matković, Matea",,,,,,,, efos:4658,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE","Žada, Lovro",,,,,,,, efos:4403,thesis,"NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA","Mikić, Doris",,,,,,,, efos:4401,thesis,"OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU","Stjepanović, Matea",,,,,,,, efos:4404,thesis,"UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA","Tomičić, Ivna",,,,,,,, efos:4408,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda","Spudić, Josipa",,,,,,,, efos:4617,thesis,"ANALIZA TRENDOVA MOBILNOG OKRUŽENJA","Vilk, Anja",,,,,,,, efos:4614,thesis,"MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Bagudić, Anamarija",,,,,,,, efos:4628,thesis,"Marketinške aktivnosti na tražilicama","Vizentaner, Domagoj",,,,,,,, efos:4348,thesis,"OSOBITOSTI KUPNJE LOKALNE TRADICIJSKE HRANE U UGOSTITELJSTVU","Pajić, Davor",,,,,,,, efos:4339,thesis,"INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:4338,thesis,"Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija","Stojšić, Ana",,,,,,,, efos:3883,thesis,"MARKETINŠKI ASPEKTI POSLOVANJA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE U ONLINE OKRUŽENJU","Jukić, Katarina",,,,,,,, efos:3885,thesis,"Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja","Jelić, Kristina",,,,,,,, efos:3973,dissertation,"MARKETINŠKI ASPEKTI GASTRONOMSKOG TURIZMA","Samardžić, Vinko",,,,,,,, efos:3486,thesis,"Ekonomski potencijali pametnih gradova","Miloloža, Lucija",,,,,,,, efos:3508,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Raguž, Monika",,,,,,,, efos:3533,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Čerkez, Iva",,,,,,,, efos:3620,thesis,"Izrada mobilne aplikacije ""Studos"" za poslovni subjekt ""Ekonomski fakultet u Osijeku""","Bela, Luka",,,,,,,, efos:3538,thesis,"Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža","Rendulić, Sabina",,,,,,,, efos:3623,thesis,"Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru","Tonković, Jona",,,,,,,, efos:3850,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Majetić, Andrea",,,,,,,, efos:3479,thesis,"Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja","Čabraja, Miriam",,,,,,,, efos:3529,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda","Kurtović, Matea",,,,,,,, efos:3912,thesis,"Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu","Ružić, Toni",,,,,,,, efos:3608,thesis,"Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji","Ripić, Ivan",,,,,,,, efos:3499,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Sokić, Iva",,,,,,,, efos:3450,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Brocić, Dejan",,,,,,,, efos:3847,thesis,"Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti","Sigur, Matea",,,,,,,, efos:3865,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Ravlić, Marija",,,,,,,, efos:3831,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Krstanović, Luka",,,,,,,, efos:3580,thesis,"Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije","Kraljević, Borna",,,,,,,, efos:3630,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji","Katavić, Lana",,,,,,,, efos:4105,thesis,"Marketinške aktivnosti na tražilicama","Zebec, Antun",,,,,,,, efos:4126,thesis,"Oblici viralnog marketinga na internetu","Jurić, Marija",,,,,,,, efos:4039,thesis,"Trendovi digitalnog marketinga","Pfeifer, Bruno",,,,,,,, efos:3392,thesis,"Analiza trendova mobilnog marketinga","Fadljević, Željka",,,,,,,, efos:3420,thesis,"E-marketing u turizmu","Čuić, Dino",,,,,,,, efos:3432,thesis,"Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama","Džunja, Tomislav",,,,,,,, efos:4006,thesis,"Marketinške specifičnosti društvene mreže","Starčević, Andrea",,,,,,,, efos:4119,thesis,"Specifičnosti internetskog poslovnog modela","Kujavić, Filip",,,,,,,, efos:3560,thesis,"Analiza trendova mobilne trgovine","Veršić, Domagoj",,,,,,,, efos:3531,thesis,"Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji","Roso, Kristina",,,,,,,, efos:3637,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Ferić, Krešimir",,,,,,,, efos:3589,thesis,"Sigurnost MIS-a i računalni kriminal","Vitolić, Ines",,,,,,,, efos:3612,thesis,"Trendovi elektroničkog poslovanja","Meleš, Ivana",,,,,,,, efos:3541,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Lehpamer, Valentina",,,,,,,, efos:3895,thesis,"Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama","Hampshire, Tea",,,,,,,, efos:3490,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Galić, Jelena",,,,,,,, efos:3562,thesis,"Pravni i etički aspekti e-trgovine","Mihaljević, Mihael",,,,,,,, efos:3468,thesis,"Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju","Marinić, Andrijana",,,,,,,, efos:3527,thesis,"Trendovi u video marketingu","Lefler, Vedran",,,,,,,, efos:3301,thesis,"Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom","Kusić, Ivica",,,,,,,, efri:2944,thesis,"Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije","Palić, Tonina",,,,,,,, efri:2736,thesis,"Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača","Krišto, Tanja",,,,,,,, efri:2983,thesis,"Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj","Jaška, Sanja",,,,,,,, efri:2943,thesis,"The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme","Juričić, Iva",,,,,,,, efos:3289,dissertation,"Djeca u okruženju digitalnog marketinga","Šmit, Marija",,,,,,,, efos:3302,thesis,"Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja","Hrustek, Ana",,,,,,,, efos:3485,thesis,"Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a","Jurić, Ivana",,,,,,,, efos:3153,thesis,"Važnost istraživanja tržišta usluga otkupa i naplate potraživanja","Zrnc, Ivan",,,,,,,, efos:2905,thesis,"Emocionalni brendovi","Čolakić, Suzana",,,,,,,, efos:2963,thesis,"Kupnja putem postupka javne nabave","Segedi, Tanja",,,,,,,, efos:2942,thesis,"Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem","Mesarić, Saša",,,,,,,, efos:2928,thesis,"Upravljanje podacima u eri Big Data","Bakač, Tomislav",,,,,,,, efos:2958,thesis,"Zaštita potrošača","Glavota, Ana",,,,,,,, efos:2978,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola","Mašić, Ivana",,,,,,,, efos:3652,thesis,"Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.","Franjić, Franka",,,,,,,, efos:3750,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Leventić, Ivana",,,,,,,, efos:3184,thesis,"Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima","Ščević, Jelena",,,,,,,, efos:2857,thesis,"Dubrovnik kao turističko odredište","Štajcer, Sara",,,,,,,, efos:2962,thesis,"Guerilla marketing u turizmu","Paska, Matea",,,,,,,, efos:2893,thesis,"Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke ""Firmo"" d.o.o. Bizovac","Kocijan, Andrea",,,,,,,, efos:2897,thesis,"Internetski informacijski prostor","Nikšić, Goran",,,,,,,, efos:2865,thesis,"Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju","Končarević, Mihael",,,,,,,, efos:2949,thesis,"Internetski marketing malih privatnih iznajmljivača","Raljević, Ivan",,,,,,,, efos:2938,thesis,"Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Landeka, Kristijan",,,,,,,, efos:3207,thesis,"Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Landeka, Kristijan",,,,,,,, efos:3229,thesis,"Analiza marketinške kampanje","Filipović, Monika",,,,,,,, efos:3741,thesis,"Analiza poslovnog web-sjedišta","Bubalo, Filip",,,,,,,, efos:3692,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupovini","Gregić, Ana",,,,,,,, efos:3249,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Bermanec, Valentina",,,,,,,, efos:3225,thesis,"Internetsko oglašavanje","Mašić, Mihael",,,,,,,, efos:3024,thesis,"Izgradnja marke u internetskom okruženju","Budimčić, Ivan",,,,,,,, efos:3113,thesis,"Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama","Stanković, Marino",,,,,,,, efos:3794,thesis,"Marketinške specifičnosti društvene mreže","Kordić, Marina",,,,,,,, efos:3651,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Grubeša, Dolores",,,,,,,, efos:3701,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Jasenko, Mateja",,,,,,,, efos:3681,thesis,"Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute","Pandžić, Marko",,,,,,,, efos:3182,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima","Matijević, Ivica",,,,,,,, efos:3703,thesis,"Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju","Kovačić, Ana",,,,,,,, efos:2838,thesis,"Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:2837,thesis,"Sustavi za upravljanje znanjem","Santi, Antonio",,,,,,,, efos:3215,thesis,"Trendovi e-trgovine","Pavlović, Marija",,,,,,,, efos:3702,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta","Katava, Tina Kristina",,,,,,,, efos:3789,thesis,"Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača","Raguž, Maja",,,,,,,, efos:3172,thesis,"Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke","Filipović, Iva",,,,,,,, efos:3736,thesis,"Virtualna stvarnost","Marošević, Đurica",,,,,,,, efos:3803,thesis,"Vrednovanje zadovoljstva korisnika","Ronta, Matej",,,,,,,, efos:2834,thesis,"Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva","Živikić, Martina",,,,,,,, efos:3746,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Radičević, Iva",,,,,,,, efos:3744,thesis,"Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu","Gavranić, Iva",,,,,,,, efos:3747,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Šilović, Ivan",,,,,,,, efos:3690,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Šarac, Aljoša",,,,,,,, efos:3754,thesis,"Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije","Đuzel, Ivona",,,,,,,, efos:3745,thesis,"Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija","Mikić, Iva",,,,,,,, efos:3761,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Fekete, Katarina",,,,,,,, efos:3005,thesis,"Specifičnosti internetskog poslovnog modela","Ćosić, Barbara",,,,,,,, efos:2781,thesis,"Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija","Knežević, Jelena",,,,,,,, efos:3097,dissertation,"Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju","Deželjin, Renata",,,,,,,, efos:4305,thesis,"BRENDIRANJE REPUBLIKE HRVATSKE KAO ZEMLJE VINA","Brižić, Matea",,,,,,,, efos:2756,thesis,"Marketing turističkih agencija i turoperatora","Rupić, Dino",,,,,,,, efos:2673,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba","Šljivac, Mislav",,,,,,,, efos:2676,thesis,"Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.","Grozbek, Hrvoje",,,,,,,, efos:2734,dissertation,"Politički marketing u digitalnom okruženju","Stilin, Žarko",,,,,,,, efos:2664,thesis,"Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača","Kovačević, Josip",,,,,,,, efos:2491,thesis,"Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine","Antolović, Zrinka",,,,,,,, efos:2616,thesis,"Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum","Šumiga, Daria",,,,,,,, efos:2569,thesis,"Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka","Pandurić, Tin",,,,,,,, efos:2440,thesis,"Međunarodni marketing u IT industriji","Janas, Nikolina",,,,,,,, efos:2427,thesis,"Oglašavanje u političkom marketingu","Erkapić, Manuela",,,,,,,, efos:2400,thesis,"Uloga CRM-a u poslovanju","Primožić, Marina",,,,,,,, efos:2431,thesis,"Cjeloživotno obrazovanje kao jedan od glavnih trendova informacijske tehnologije","Golub, Mirna",,,,,,,, efos:2415,thesis,"Mjesto i uloga komunikacijskog sustava u funkciji upravljanja poslovnih korporacija","Borković, Pavao",,,,,,,, efos:2454,thesis,"Poticanje kreativnosti kroz vođenje i motiviranje","Matić, Stjepan",,,,,,,, efos:2417,thesis,"Primjena modela dropshippinga u oblikovanju e-trgovine","Cincar, Robert",,,,,,,, efos:2469,thesis,"Reinženjering i organizacija koja uči","Slivečko, Amanda",,,,,,,, efos:2712,thesis,"Teorija održivog razvoja gradova.","Filipović, Aleksandar",,,,,,,, efos:2707,thesis,"Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.","Steinbrickner, Vedrana",,,,,,,, efos:2436,thesis,"Uloga timova u poslovnom procesu","Grubišić, Ivan",,,,,,,, efos:2327,thesis,"Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova","Završki, Mislav",,,,,,,, efos:2284,thesis,"Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.","Ljevar, Boris",,,,,,,, efos:2278,thesis,"Oblikovanje i komunikacija kampanje grupnog financiranja","Kraljević, Borna",,,,,,,, efos:2379,thesis,"Održiva potrošnja u mlađoj populaciji","Barišić, Dinko",,,,,,,, efos:2385,thesis,"Ponašanje potrošača na tržištu bezreceptnih lijekova","Ćurić, Mirna",,,,,,,, efos:2396,thesis,"Razvoj turističke ponude Republike Hrvatske kroz hotelsko poslovanje","Marić, Vedran",,,,,,,, efos:2268,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram","Janić, Petra",,,,,,,, efos:2392,thesis,"Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji","Sendić, Kristina",,,,,,,, efos:2332,thesis,"Matrike marketinga","Režić Brdarić, Maja",,,,,,,, efos:2462,thesis,"Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju","Pintarić, Krešimir",,,,,,,, efos:2339,thesis,"Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine","Jacoby, Ines",,,,,,,, efos:2377,thesis,"Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača","Posavac, Dražen",,,,,,,, efos:2052,thesis,"Značaj Dark weba kao dijela internetskog informacijskog prostora","Kralj, Dino",,,,,,,, efos:2013,thesis,"Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook","Lukanec, Dino",,,,,,,, efos:2646,dissertation,"Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima","Ljuština, Dušan",,,,,,,, efos:1963,thesis,"Upravljanje elitnim turizmom kroz resorte","Ružić, Toni",,,,,,,, efos:1958,thesis,"Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.","Kovačević, Lucija",,,,,,,, efos:4308,thesis,"INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE","Vajda-Mlinaček, Ljiljana",,,,,,,, efos:1982,thesis,"Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište","Posavac, Melita",,,,,,,, efos:1953,thesis,"Prevencija računalnog kriminala","Brlek, Nikolina",,,,,,,, efos:1914,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Martić, Elizabeta",,,,,,,, efos:2882,thesis,"Responzivni web dizajn i mobilne aplikacije kao nužnost internetskog marketinga","Cvrković, Zlatko",,,,,,,, efos:1903,thesis,"Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave","Hajduković, Boris",,,,,,,, efos:1910,thesis,"Potencijali Bjelovarsko - bilogorske županije kao turističke zajednice","Dokić, Martina",,,,,,,, efos:1880,thesis,"Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije","Milić, Ivana",,,,,,,, efos:1924,thesis,"Internetski marketing","Ivić, Danijel",,,,,,,, efos:1864,thesis,"Marketinški aspekti bankarstva","Marukić, Magdalena",,,,,,,, efos:1844,thesis,"Marketinška istraživanja na Internetu","Kamenčak, Andrea",,,,,,,, efos:1830,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube","Periša, Petra",,,,,,,, efos:1832,thesis,"Analiza marketinških kampanja","Martinović, Mario",,,,,,,, efos:1773,thesis,"Marketing strategija dućana iz susjedstva","Zec, Nedjeljko",,,,,,,, efos:1683,thesis,"Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora","Milković, Luka",,,,,,,, efos:1674,thesis,"Analiza brokerskih modela u mobilnom okruženju","Prnjak, Jelena",,,,,,,, efos:1673,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupnji","Bičanić, Slađana",,,,,,,, efos:1675,thesis,"Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem","Cerić, Nina",,,,,,,, efos:1668,thesis,"Kulturne manifestacije kao pokretači razvoja turizma istočne Hrvatske","Lozić, Jasmina",,,,,,,, efos:1685,thesis,"Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga","Glibušić, Luka",,,,,,,, efos:1676,thesis,"Studija izvodljivosti kupnje i obnove hotela","Gelo, Anica",,,,,,,, efos:1670,thesis,"Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu","Potočki, Maja",,,,,,,, efos:1679,thesis,"Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja","Ukmar, Kristina",,,,,,,, efos:1680,thesis,"Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta","Kranjčević, Irena",,,,,,,, efos:1677,thesis,"Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda","Vukmir, Marko",,,,,,,, efos:1626,thesis,"Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju","Marić, Matej",,,,,,,, efos:1607,thesis,"Analiza poduzetničkog potencijala Vukovarsko-srijemske županije","Krešić, Zvonimir",,,,,,,, efos:1587,thesis,"Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama","Pašuld, Ivana",,,,,,,, efos:1699,thesis,"Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije","Kljajić, Katarina",,,,,,,, efos:1612,thesis,"Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji","Jelačić, Maja",,,,,,,, efos:1714,thesis,"Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju","Rist, Anja",,,,,,,, efos:1477,thesis,"Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata","Sikra, Franciska",,,,,,,, efos:1533,thesis,"Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja","Petrović, Mirta",,,,,,,, efos:1520,thesis,"Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti","Čačić, Sanja",,,,,,,, efos:1312,thesis,"Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta","Bermanec, Valentina",,,,,,,, efos:1447,thesis,"Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini","Banić Babec, Helena",,,,,,,, efos:1485,thesis,"Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja","Colarić, Monika",,,,,,,, efos:1465,thesis,"Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima","Vuković, Krešimir",,,,,,,, efos:1377,thesis,"Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta","Mioković, Matija",,,,,,,, efos:1432,thesis,"Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba","König, Karlo",,,,,,,, efos:1419,thesis,"Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop","Zbiljski, Matej",,,,,,,, efos:1775,thesis,"Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru","Ćurić, Marijana",,,,,,,, efos:1207,thesis,"Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci","Čamić, Ines",,,,,,,, efos:1161,thesis,"Primjena virtualne stvarnosti u marketingu","Bobić, Bojan",,,,,,,, efos:1307,thesis,"Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom","Šandrk, Ivica",,,,,,,, efos:1096,thesis,"Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u","Banoža, Marko",,,,,,,, efos:1141,thesis,"Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu","Radulović, Filip",,,,,,,, efos:790,thesis,"Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi","Peček, Marina",,,,,,,, efos:4299,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI","Maloča, Anamarija",,,,,,,, efos:643,thesis,"Selektivni oblici turizma","Slišković, Kristina",,,,,,,, efos:465,thesis,"Hotelijerska primjena E-poslovanja u Republici Hrvatskoj","Karaula, Katarina",,,,,,,, efos:474,thesis,"Potencijali suvremenih mobilnih tehnologija u modnoj industriji","Rončević, Lucija",,,,,,,, efos:464,thesis,"Pozicioniranje usluge na tržištu","Marijašević, Mirela",,,,,,,, efos:421,thesis,"Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama","Amidžić, Bernarda",,,,,,,, efos:580,thesis,"Medijski centar ""Glas Slavonije""","Fabijanić, Kristijan",,,,,,,, efos:577,thesis,"Stavovi studenta o volontiranju","Ažić, Matija",,,,,,,, efos:500,thesis,"Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta","Veselčić, Anja",,,,,,,, efos:556,thesis,"Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga","Grofelnik, Deni",,,,,,,, efos:1866,thesis,"Prikriveno oglašavanje na filmu","Vlajčić, Marija",,,,,,,, efos:547,thesis,"Trendovi u video marketingu","Loina, Marko",,,,,,,, efos:623,thesis,"Mobilna promocija temeljena na lokaciji korisnika","Kovačić, Marija",,,,,,,, efos:755,thesis,"Mobilna tehnologija u digitalizaciji javne uprave","Blagojević, Lea",,,,,,,, efos:609,thesis,"Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka","Ćavar, Valentina",,,,,,,, efos:605,thesis,"Utjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma","Jurić, Ivana",,,,,,,, efos:607,thesis,"Viralni marketing","Šomođi, Larisa",,,,,,,, efos:731,thesis,"Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija","El-Ayedi, Sindi",,,,,,,, efos:723,thesis,"Mikro-trenuci korisničkog iskustva","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:309,thesis,"Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords","Šimunović, Robert",,,,,,,, efos:346,thesis,"Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka","Pandurić, Tin",,,,,,,, efos:353,thesis,"Marketinški potencijal Instagrama","Erić, Emil",,,,,,,, efos:300,thesis,"Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga","Škojo, Ivan",,,,,,,, efos:889,dissertation,"Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske","Kelić, Ivan",,,,,,,, efos:280,thesis,"Interaktivni oglašivački modeli na internetu","Dragičević, Ivan",,,,,,,, efos:4311,thesis,"MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU","Rekić, Eduard",,,,,,,, efos:257,thesis,"Mobilno poslovanje","Perić, Antonello",,,,,,,, efos:253,thesis,"Potencijali B2B mobilnih aplikacija","Kršić, Ivana",,,,,,,, efos:199,thesis,"Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA","Oužecky, Antonela",,,,,,,, efos:200,thesis,"Google AdWords prikazivačka mreža","Greger, Boris",,,,,,,, efos:192,thesis,"Etika i moral u suvremenom oglašavanju","Galović, Andrea",,,,,,,, efos:191,thesis,"Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju","Maleta, David",,,,,,,, efos:190,thesis,"Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća","Epert Hećimović, Anita",,,,,,,, efos:4322,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA ULOGA PRILIKOM PROMOCIJE PROIZVODA SPORTSKE SUPLEMENTACIJE I ZDRAVE PREHRANE","Kužnini, Adrian",,,,,,,, efos:120,thesis,"Osobno brandiranje u digitalnom okruženju","Morović, Boris",,,,,,,, efos:911,thesis,"Masovni mediji i utjecaj na društveni život","Gavranović, Goran",,,,,,,, efos:297,thesis,"Odlučivanje kao proces donošenja poslovnih odluka","Grdić, Ivana",,,,,,,, efos:64,thesis,"Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži","Škegro, Ivana",,,,,,,, efos:823,thesis,"Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom","Mašić, Dino",,,,,,,, efos:920,"journal article","THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN UNIVERSITY SPORT: AN OVERVIEW STUDY OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION IN CROATIA","Biloš, Antun; Galić, Tvrtko",,,,,,,, efos:10,thesis,"Optimizacija multimedije","Bubalo, Zvonimir",,,,,,,, efos:937,"journal article","Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications","Turkalj, Davorin; Biloš, Antun; Kelić, Ivan",,,,,,,, efos:2371,thesis,"Strateški menadžment poslovnog sustava s posebnim osvrtom na primjenu jednostavnih softverskih rješenja u poslovanju","Batinac, Saša",,,,,,,,