prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)

Juraja, Andrea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Juraja, A. (2016). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, A. (2016). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja A. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

A. Juraja, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Please login to the repository to save this object to your list.