prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Diplomski rad

Grbačić, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Grbačić, I. (2020). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, I. (2020). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić I. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

I. Grbačić, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Please login to the repository to save this object to your list.