undergraduate thesis
Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Završni rad

Platužić, Juraj
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Platužić, J. (2020). Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, J. (2020). 'Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić J. Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

J. Platužić, "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Please login to the repository to save this object to your list.