master's thesis
Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z
Diplomski rad

Kovač, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Kovač, M. (2021). Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, Matea. "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, Matea. "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, M. (2021). 'Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač M. Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2024 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

M. Kovač, "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Please login to the repository to save this object to your list.