undergraduate thesis
PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA
Završni rad

Küfner, Karla
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Küfner, K. (2022). PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

Küfner, Karla. "PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

Küfner, Karla. "PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

Küfner, K. (2022). 'PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

Küfner K. PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2022 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

K. Küfner, "PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511489

Please login to the repository to save this object to your list.