Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335