Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Distribution strategy in case of Vindija

Ivana Raspasović (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Raspasović, I. (2017). Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389

Raspasović, Ivana. "Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389

Raspasović, Ivana. "Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389

Raspasović, I. (2017). 'Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389

Raspasović I. Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389

I. Raspasović, "Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:971389