Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND IMPLEMENTATION IN TELECOMMUNICATIONS COMPANY

Dražen Mioč (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document

Mioč, D. (2017). Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, D. (2017). 'Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč D. Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

D. Mioč, "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083