prikaz prve stranice dokumenta Facebook kao medij komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Facebook kao medij komunikacije

Obradović, Nela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Obradović, N. (2017). Facebook kao medij komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, N. (2017). 'Facebook kao medij komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović N. Facebook kao medij komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

N. Obradović, "Facebook kao medij komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Please login to the repository to save this object to your list.