prikaz prve stranice dokumenta Facebook kao medij komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Facebook kao medij komunikacije

Obradović, Nela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Obradović, N. (2017). Facebook kao medij komunikacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović, N. (2017). 'Facebook kao medij komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Obradović N. Facebook kao medij komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

N. Obradović, "Facebook kao medij komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445

Please login to the repository to save this object to your list.