master's thesis
DEVELOPMENT PROCESS AND IMPLEMENTATION OF NEW PRODUCTS ON THE MARKET

Zdenka Miljanović-Špika (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Miljanović Špika, Z. (2017). Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Z. (2017). 'Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 20 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika Z. Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 July 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Z. Miljanović Špika, "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230