Nikšić, A. (2017). Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385
Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385
Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385
Nikšić, A. (2017). 'Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385
Nikšić A. Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2021 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385
A. Nikšić, "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385