prikaz prve stranice dokumenta Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači

Nikšić, Andreja (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Nikšić, A. (2017). Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, A. (2017). 'Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić A. Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

A. Nikšić, "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Islandora Bookmark - Please login to use this feature