master's thesis
WEB PAGE AS PROMOTIONAL TOOL OF TOURIST DESTINATION

Matija Mioković (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Mioković, M. (2017). Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036

Mioković, Matija. "Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036

Mioković, Matija. "Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036

Mioković, M. (2017). 'Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036

Mioković M. Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036

M. Mioković, "Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:549036