master's thesis
INBOUND MARKETING AS A GROWING CONCEPT OF COMMUNICATION WITH CONSUMERS

Krešimir Vuković (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Vuković, K. (2017). Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, K. (2017). 'Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković K. Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

K. Vuković, "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764