Colarić, M. (2017). Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430
Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430
Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430
Colarić, M. (2017). 'Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430
Colarić M. Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430
M. Colarić, "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430