prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje

Mikolčević, Valentina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Mikolčević, V. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, V. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević V. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

V. Mikolčević, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Islandora Bookmark - Please login to use this feature