Vajda, A. (2017). Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316
Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316
Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316
Vajda, A. (2017). 'Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316
Vajda A. Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316
A. Vajda, "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316