prikaz prve stranice dokumenta Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku

Berečić, Dario
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Berečić, D. (2017). Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, D. (2017). 'Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić D. Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

D. Berečić, "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Please login to the repository to save this object to your list.