Sigur, M. (2017). Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, M. (2017). 'Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur M. Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
M. Sigur, "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770