prikaz prve stranice dokumenta Primjena online marketinga  u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje

Sigur, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Sigur, M. (2017). Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, M. (2017). 'Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur M. Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2023 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

M. Sigur, "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Please login to the repository to save this object to your list.