Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje

Matea Sigur (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document

Sigur, M. (2017). Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, M. (2017). 'Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur M. Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 February 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

M. Sigur, "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Islandora Bookmark - Please login to use this feature