undergraduate thesis
APPLYING ONLINE MARKETING IN BUSINESS AND AFFECTION OF SOCIAL NETWORKS IN BUSINESS

Matea Sigur (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document...

Sigur, M. (2017). Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur, M. (2017). 'Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

Sigur M. Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770

M. Sigur, "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770