prikaz prve stranice dokumenta Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji

Plasajec, Ružica (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Plasajec, R. (2017). Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, R. (2017). 'Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 12 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec R. Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

R. Plasajec, "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Islandora Bookmark - Please login to use this feature