prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju

Zatezalo, Borna (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Interdisciplinary Courses

Cite this document

Zatezalo, B. (2017). Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, Borna. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, Borna. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo, B. (2017). 'Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Zatezalo B. Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

B. Zatezalo, "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:604332

Islandora Bookmark - Please login to use this feature