prikaz prve stranice dokumenta Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram

Maurović, Marina (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Maurović, M. (2017). Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, Marina. "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, Marina. "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, M. (2017). 'Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 12 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović M. Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 August 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

M. Maurović, "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Islandora Bookmark - Please login to use this feature