prikaz prve stranice dokumenta Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu

Potočki, Maja (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Potočki, M. (2017). Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

Potočki, Maja. "Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

Potočki, Maja. "Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

Potočki, M. (2017). 'Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 10 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

Potočki M. Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 July 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

M. Potočki, "Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:806525

Islandora Bookmark - Please login to use this feature