Cerić, N. (2017). Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, Nina. "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, Nina. "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, N. (2017). 'Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić N. Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
N. Cerić, "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271