prikaz prve stranice dokumenta Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije

Kljajić, Katarina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Kljajić, K. (2017). Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, K. (2017). 'Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić K. Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

K. Kljajić, "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Islandora Bookmark - Please login to use this feature