prikaz prve stranice dokumenta Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)

Iskrić, Mateja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Iskrić, M. (2017). Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, M. (2017). 'Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 04 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić M. Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

M. Iskrić, "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Please login to the repository to save this object to your list.