prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt

Mikleušević, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Mikleušević, M. (2017). Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, M. (2017). 'Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević M. Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

M. Mikleušević, "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Please login to the repository to save this object to your list.