prikaz prve stranice dokumenta Marketing strategija dućana iz susjedstva
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Marketing strategija dućana iz susjedstva

Zec, Nedjeljko (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Zec, N. (2017). Marketing strategija dućana iz susjedstva (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

Zec, Nedjeljko. "Marketing strategija dućana iz susjedstva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

Zec, Nedjeljko. "Marketing strategija dućana iz susjedstva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

Zec, N. (2017). 'Marketing strategija dućana iz susjedstva', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

Zec N. Marketing strategija dućana iz susjedstva [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 August 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

N. Zec, "Marketing strategija dućana iz susjedstva", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131920

Islandora Bookmark - Please login to use this feature