prikaz prve stranice dokumenta Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Koprivnjak, T. (2017). Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, T. (2017). 'Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 09 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak T. Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2022 August 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

T. Koprivnjak, "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Please login to the repository to save this object to your list.