Koprivnjak, T. (2017). Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, T. (2017). 'Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak T. Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
T. Koprivnjak, "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886