prikaz prve stranice dokumenta Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Koprivnjak, T. (2017). Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, T. (2017). 'Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak T. Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 August 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

T. Koprivnjak, "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Islandora Bookmark - Please login to use this feature