Koprivnjak, T. (2017). Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak, T. (2017). 'Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
Koprivnjak T. Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886
T. Koprivnjak, "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886