prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu

Marjanović, Boris (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Marjanović, B. (2017). Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, Boris. "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, Boris. "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, B. (2017). 'Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović B. Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 August 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

B. Marjanović, "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Islandora Bookmark - Please login to use this feature