master's thesis
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)

Andrea Juraja (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document...

Juraja, A. (2016). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, A. (2016). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja A. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

A. Juraja, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093