prikaz prve stranice dokumenta Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta

Andrijanić, Marina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Finance and Accounting

Cite this document

Andrijanić, M. (2018). Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, M. (2018). 'Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić M. Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 August 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

M. Andrijanić, "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Please login to the repository to save this object to your list.