master's thesis
Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta

Marina Andrijanić (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Finance and Accounting
Cite this document

Andrijanić, M. (2018). Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, M. (2018). 'Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić M. Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

M. Andrijanić, "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444