Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
MARKETING FUNCTIONS OF SOCIAL NETWORKS FOR CROATIAN BANKS

Ivana Sertić (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document

Sertić, I. (2018). Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, I. (2018). 'Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić I. Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

I. Sertić, "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Islandora Bookmark - Please login to use this feature