Sertić, I. (2018). Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133
Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133
Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133
Sertić, I. (2018). 'Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133
Sertić I. Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2021 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133
I. Sertić, "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133