professional thesis
MARKETING FUNCTIONS OF SOCIAL NETWORKS FOR CROATIAN BANKS

Ivana Sertić (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Sertić, I. (2018). Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, I. (2018). 'Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić I. Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

I. Sertić, "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133