prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća

Epert Hećimović, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Epert Hećimović, A. (2016). Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, A. (2016). 'Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović A. Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

A. Epert Hećimović, "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Islandora Bookmark - Please login to use this feature