master's thesis
THE IMPACT OF DIGITAL MEDIA ON CONSUMER BEHAVIOUR

Anita Epert Hećimović (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Epert Hećimović, A. (2016). Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, A. (2016). 'Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović A. Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 February 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

A. Epert Hećimović, "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107