prikaz prve stranice dokumenta Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju

Maleta, David
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Maleta, D. (2016). Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, D. (2016). 'Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta D. Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

D. Maleta, "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Islandora Bookmark - Please login to use this feature