Maleta, D. (2016). Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, D. (2016). 'Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta D. Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
D. Maleta, "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262