Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
EFOS REPOSITORY
Repository of the Faculty of Economics in Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4308
professional thesis
Internetski marketing graševine
Details
Title
Internetski marketing graševine
Abstract
Zadnjih dvadeset godina najzastupljenija vinska sorta u proizvodnji vina u Hrvatskoj je sigurno graševina. Njena raširenost i popularnost među proizvođačima vina početak je procesa brendiranja hrvatske graševine i njene popularizacije na domaćem i inozemnom tržištu. Iako je graševina sorta Srednje Europe, neki inozemni autori smatraju da je njena domovina Slavonija i hrvatsko Podunavlje, jer upravo na ovom prostoru daje iznimne rezultate u pogledu kakvoće vina. Cilj ovog rada je ispitati prisutnost informacija o graševini na internetu s fokusom na graševine proizvedene u Hrvatskoj te online marketing aktivnosti vinara, proizvođača graševine, i nacionalne udruge Graševina Croatica. Poseban dio rada je dvojezično web sjedište na internet adresi www.grasevina.org koje predstavlja online bazu informacija o graševini u Hrvatskoj s detaljnim informacijama svih članova udruge, što je posebno važno za male vinare koji slabo ulažu u online marketing. Za navedeno web sjedište je provedeno istraživanje koje je uključivalo ocjenjivanje kvalitete informacija o graševini u Hrvatskoj, vizualno rješenje stranica, dostupnost informacija, preglednost i lakoća korištenja, ažurnost informacija kako bi se navedeno sjedište dodatno unaprijedilo. Kroz pregled i analizu online projekata vinskih organizacija, udruženja i destinacija vinskih sorti diljem svijeta, rad predstavlja i uspješne primjere koji mogu poslužiti kao polazna točka za daljnje unapređenje online marketinga graševine i to upravo putem krovne nacionalne udruge Graševina Croatica.
Subjects
graševina, online marketing, vino, internet, brendiranje vina, vinske sorte, vinogradarstvo i vinarstvo u Hrvatskoj, graševina, online marketing, vino, internet, brendiranje vina, vinske sorte, vinogradarstvo i vinarstvo u Hrvatskoj, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Request a copy
of the document
The object has been removed.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4308