prikaz prve stranice dokumenta Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija

Jurić, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Jurić, A. (2018). Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, A. (2018). 'Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić A. Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

A. Jurić, "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Islandora Bookmark - Please login to use this feature