prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje

Yousri, Heba
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Yousri, H. (2018). Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, H. (2018). 'Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri H. Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

H. Yousri, "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Islandora Bookmark - Please login to use this feature