prikaz prve stranice dokumenta Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj

Tol, Gorana (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Tol, G. (2018). Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, Gorana. "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, Gorana. "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, G. (2018). 'Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol G. Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

G. Tol, "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Islandora Bookmark - Please login to use this feature