prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije

Tomašević, Valentin
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Tomašević, V. (2018). Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, V. (2018). 'Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević V. Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2021 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

V. Tomašević, "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Islandora Bookmark - Please login to use this feature