master's thesis
Social networks as development starters of next generation business communication

Valentin Tomašević (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document...

Tomašević, V. (2018). Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, V. (2018). 'Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević V. Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

V. Tomašević, "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671