prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije

Tomašević, Valentin
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Tomašević, V. (2018). Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, V. (2018). 'Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević V. Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

V. Tomašević, "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Please login to the repository to save this object to your list.