Warning message

  • This object is not active. Metadata may not display correctly.
  • Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
    link: islandora/object/efos:4310
professional thesis
Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije
Details
TitleZnačaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije
AbstractGlavni cilj ovoga rada je pokušati pronaći rješenja za glavne probleme koji koče razvoj hrvatskog tržišta solarne opreme. Trgovina, kroz svoju funkciju informiranja potrošača predstavlja odgovor za najveću prepreku boljim poslovnim rezultatima: neinformiranost građana o solarnoj energiji. U radu se analizira značaj trgovine, njena uloga u gospodarstvu te se obrađuju funkcije trgovine sa posebnim naglaskom na procese prenošenja informacija o proizvodima prema potrošačima. Detaljno se analizira hrvatsko tržište solarne energije kroz vrste tvrtki koje postoje na tržištu (proizvođačke tvrtke, specijalizirane tvrtke za trgovinu solarnom opremom, tvrtke koje uz solarnu opremu prodaju i druge proizvode), najvažnije dobavljače, cijene i najvažnije elemente ponude. Ističe se tržišni lider i ponuda male solarne elektrane „ključ u ruke“, kao važna novost na hrvatskom tržištu, koja kupcima bitno olakšava i pojednostavljuje ulaganje u solarnu energiju. Prikazuje se kompleksna procedura kroz koju ulagač mora proći da bi dobio sve dozvole za korištenje solarne opreme, te opcije koje su mu na raspolaganju u tome procesu. Daju se osnove obnovljivih izvora energije koje su iskoristive u Republici Hrvatskoj, uz posebni naglasak na solarnu energiju. Prikazuje se opčenita situacija u proizvodnji solarne energije u Europskoj Uniji sa naglaskom na direktive Europske Komisije u vezi budućnosti obnovljivih izvora energije u Europi. Marketing je najmoćnije oružje za prenošenje informacija kupcima, a kada je riječ o solarnoj opremi, tvrtke se trebaju usredotočiti na osobnu prodaju, prezentacije i menadžment odnosa sa potrošačima. Edukacija o obnovljivim izvorima energije će produbiti interes građana za okoliš i razviti ljubav prema prirodi. Na kraju se empirijskim istraživanjem ispituje informiranost hrvatskih građana o solarnoj energiji te trenutno stanje na tržištu solarne opreme, nakon čega se prezentiraju moguća rješenja za probleme koje koće razvoj tržišta .
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, tržište solarne energije i opreme u Republici Hrvatskoj i EU, obnovljivi izvori energije
NoteKljučne riječi izdvojio knjižničar

The object has been removed.


Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link: islandora/object/efos:4310