Kužnini, A. (2016). Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, A. (2016). 'Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini A. Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2021 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
A. Kužnini, "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365