prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača

Botkuljak, Marta
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Botkuljak, M. (2018). Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, M. (2018). 'Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak M. Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

M. Botkuljak, "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Islandora Bookmark - Please login to use this feature