Magdić Klaić, K. (2018). Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, K. (2018). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić K. Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2023 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
K. Magdić Klaić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015