prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije

Magdić Klaić, Kornelija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Magdić Klaić, K. (2018). Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, K. (2018). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić K. Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

K. Magdić Klaić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Islandora Bookmark - Please login to use this feature