prikaz prve stranice dokumenta Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine

Jacoby, Ines
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Jacoby, I. (2018). Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, I. (2018). 'Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby I. Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

I. Jacoby, "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Islandora Bookmark - Please login to use this feature