Stojanović, L. (2018). Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, L. (2018). 'Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović L. Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
L. Stojanović, "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900