prikaz prve stranice dokumenta Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike

Adrić, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Adrić, I. (2018). Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

Adrić, Ivona. "Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

Adrić, Ivona. "Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

Adrić, I. (2018). 'Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

Adrić I. Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

I. Adrić, "Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:487755

Islandora Bookmark - Please login to use this feature