prikaz prve stranice dokumenta Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing

Barišić, Josip (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Barišić, J. (2018). Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, J. (2018). 'Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić J. Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

J. Barišić, "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Islandora Bookmark - Please login to use this feature